خود حذف شونده وات ساپ چیست؟


چند ماه پیش بود که این خبر منتشر شد که قابلیت پیام خودحذف شونده واتس اپ به زودی ارایه می شود. در نهایت یک ماه پیش این اتفاق به وقوع پیوست. اینجا می خواهیم برای شما آموزش ارسال پیام خودحذف شونده واتس اپ را ارایه کنیم.


پیام رسان WhatsApp از ویژگی جدیدی برخوردار است که به شما امکان ارسال پیام ناپدید شده را می دهد. با فعال کردن این ویژگی، پیام های جدید در یک گپ پس از هفت روز ناپدید می شوند. این ویژگی هم برای چت های یک به یک و هم به صورت گروهی در دسترس است، بنابراین در اینجا اطلاعاتی راجع به ناپدید شدن پیام ها در WhatsApp و نحوه راه اندازی آن آورده شده است.


چگونگی ارسال پیام های ناپدید شده در WhatsApp


برای چت های جداگانه، هر کاربر می تواند پیام های ناپدید شده را تنظیم کند. اما برای چت های گروهی، فقط مدیر گروه می توانند این ویژگی را فعال کنند. پس از فعال شدن پیام های ناپدید شده، همه پیام های جدید موجود در گپ پس از آن مرحله پس از هفت روز ناپدید می شوند.


پیام های فعلی موجود در گپ تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت و فقط پس از فعال شدن ویژگی روی پیام های جدید معتبر است. بنابراین بیایید ببینیم که چگونه می توانید پیام های ناپدید شده را در WhatsApp ارسال کنید:


۱- وارد واتس اپ شوید.


۲- گپ فردی یا گروهی را که می خواهید پیام های ناپدید شده را برای آن تنظیم کنید، انتخاب کنید.

۳- برای دسترسی به تنظیمات گپ، روی نام مخاطب یا نام گروه ضربه بزنید.

۴- پیام های ناپدیده شونده یا “Disappearing messages” را انتخاب کنید.

۵- تیک را روی حالت روشن تنظیم کنید.

۶- شما یک پیام تأیید در گپ مشاهده خواهید کرد که پیام های ناپدید شده اکنون فعال شده اند.


آنچه که باید درباره پیام خودحذف شونده WhatsApp بدانید

پیام رسان WhatsApp دستورالعمل هایی را در مورد نحوه کار پیام های ناپدید شده به اشتراک گذاشته است. به طور پیش فرض، تنظیم شده است که دانلود خودکار فایل ها در حافظه داخلی تلفن شما انجام می شود، بنابراین اگر پیام های ناپدید شده در یک چت فعال باشند، هر رسانه ارسال شده پس از هفت روز در چت ناپدید می شود، اما خود فایل دانلود شده در تلفن شما باقی می ماند.


از آنجا که WhatsApp به شما امکان پاسخ دادن و ارسال پیام را می دهد، در اینجا نحوه تأثیر این ویژگی ها بر پیام های ناپدید شده آورده شده است.


واتس اپ می گوید:


۱- اگر کاربری در هفت روز WhatsApp را باز نکند، پیام ناپدید می شود. با این حال ممکن است تا زمان باز شدن واتس اپ، در نوتیفیکیشن ها نمایش داده شود.

۲- وقتی به پیامی پاسخ می دهید، پیام اولیه به حالت نقل (یا quoted) ظاهر می شود. اگر به پیامی خود حذف شونده پاسخ دهید، متن نقل شده ممکن است پس از هفت روز در چت باقی بماند.

۳- اگر یک پیام خودحذف شونده به یک گفت و گو بدون حالت پیام خودحذف شونده ارسال شود، پیام در گپ ارسال شده از بین نمی رود.

۴- اگر کاربر قبل از ناپدید شدن پیام، پشتیبان ایجاد کند، پیام ناپدید شده در نسخه پشتیبان وارد می شود. وقتی کاربر نسخه پشتیبان را بازگرداند، پیام های خودحذف شونده، حذف می شود.

پیام رسان WhatsApp در همه تلفن های اندرویدی و سایر سیستم عامل ها در دسترس است و این پلتفرم پیام رسان محبوب برای بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان است.



[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 15 آذر 1399 ] [ 21:46 ] [ smsreson ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]