سامانه پیام کوتاه


سامانه پیام کوتاه پیام رسون اولین و تنها ارائه دهنده خطوط اختصاصی خدماتی به کاربران و اشخاص حقوق جهت ارسال پیامک به بلک لیست (خطوطی که ارسال به آنها توسط دارنده خط قفل شده باشد) می باشد. پایداری 24 ساعته و پشتیبانی واقعی از کاربران تنها دلیل پیروزی سامانه پیام کوتاه پیام رسون بر رقبا است.

شرکت اهورا اطلس فارس بنیان گذار خدمات اطلاع رسانی و تبلیغات پیامکی در فارس و کل کشور خدماتی نظیر نمایندگی پیامک رایگان و همچنین سامانه پیام کوتاه رایگان جهت جلب رضایت مشتریان و کسب و کارهای کوچک ارائه داده است.

در چند سال اخیر تبلیغات پیامکی تاثیر گذارترین و اثربخش ترین شیوه ی تبلیغات به دلیل ارتباط مستقیم و بدون واسطه کاربران با مردم عادی شناخته شده است پس به یاد ماندنی ترین تبلیغ را با ما تجربه و سامانه پیام کوتاه رایگان خود را هم اکنون از طریق وب سایت ما ثبت و در اولین فرصت استفاده نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های سامانه پیام کوتاه پیام رسون هدف گذاری و تعرفه ی رقابتی پیامک به صورت ویژه است به طوری که تعرفه ارسال پیام کوتاه را تنها جهت حذف چندگانگی و رقیبان بی کیفیت روی 88 ریال ثابت تنظیم کرده است.

سرویس های ویژه و متمایز پیام کوتاه پیام رسون و پنل های پیامک متفاوت و ارزان قیمت در آن باعث شده است که کمتر کاربری پس از خرید از پیام رسون منصرف شده و پنل پیامک خود را حذف کند.

به جرات می توان گفت که پیام رسون ارائه دهنده ارزان سامانه پیام کوتاه و ارزان ترین تعرفه ی ارسال پیام کوتاه در ایران است.

هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است پس هدفمند تبلیغات خود را با ما تجربه کنید.

پنل کاربری خطوط اختصاصی

پنل کاربری سامانه پیام کوتاه

نمایندگی سامانه پیامکوتاه

شما می توانید به راحتی و جداگانه اقدام به خرید خط با پیش شماره ی دلخواه کنید. این امکان به صورت دلخواه است و در صورت عدم نیاز به آن از خطوط عمومی اختصاص داده به شما استفاده کنید. ضمناً شرکت اهورا اطلس فارس تنها ارائه دهنده خطوط عمومی برای ارسال پیامک به بلک لیست و عبور از پیامهای تبلیغاتی فیلتر شده است.

سامانه پیام کوتاه

به جرأت می توان گفت که سامانه پیام کوتاه پیام رسون و پنل های پیامک شرکت یکی از برترین پنل های ارائه شده در کشور است ؛ به طوری که تمامی امکانات ارسال و دریافت پیامک را در بر دارد همچنین تعرفه ویژه ی 80 ریالی ارسال پیام کوتاه و دائمی بودن پنل ها وجه تمایز نسبت به رقباست.

نمایندگی پیام کوتاه پیام رسون برترین پنل نمایندگی و یکی از مقرون بصرفه ترین و کاملترین پنل نمایندگی پیامک در سطح کشور می باشد. ارائه پنل نمایندگی سامانه پیامک کوتاه به صورت رایگان و پایین ترین تعرفه ارسال پیامک (80 ریال ثابت) یکی از افتخارات شرکت اهورا اطلس فارس است ...




برچسب ها: سامانه پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه رایگان , سامانه پیام کوتاه (( پیام رسون )) , سامانه پیام کوتاه ارزان ,
[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 22 شهريور 1395 ] [ 13:44 ] [ smsreson ]
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]