شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

سامانه پیام کوتاه ،سامانه پیام کوتاه رایگان ،نمایندگی سامانه پیام کوتاه

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

افزونه پیامک وردپرس چیست ؟

افزونه پیامک وردپرس چیست ؟

1401-09-29 23:35:45 21 0 0

در مقاله قبل به شما همراهان همیشگی سامانه پیام کوتاه شیراز این قول را داده بودیم که در رابطه با افزونه پیامک وردپرس توضیحات بیشتری را بدهیم و شما را با این مبحث جذاب آشنا کنیم . پس مثل همیشه تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا با افزونه پیامکی وردپرس آشنا شوید .

افزونه پیامکی وردپرس چیست ؟:

افزونه ها در وردپرس به معنای برنامه های هستند که با اضافه کردن آنها به هسته اصلی، امکاناتی که به صورت مستقیم قابلیت استفاده نداشتند، در دسترس قرار خواهند گرفت.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس بصورت فراگیر و بسیار ساده در حال استفاده در دنیا می باشد که با توجه به سادگی و هسته قدرتمند این سیستم، در ایران نیز نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است.

این افزونه ها میتوانند کاربردهایی از جمله : تعریف گروه کاربران و یا مخاطبین و ارسال پیامک به آن ، ارسال پیامک در زمان ثبت دیدگاه ، ارسال پیامک در زمان ثبت نام کاربر، خبرنامه پیامکی وردپرس ، ارسال پیامک هنگام ورود کاربر را داشته باشد .


ویژگی های افزونه پیامک وردپرس :


قبل از دانلود یا خرید پلاگین وردپرس باید ویژگی‌های آن را بشناسید تا متناسب با نیازتان بهترین افزونه پیامک را انتخاب کنید. در زیر به چند نمونه از این ویژگی ها اشاره کرده ایم .

- ارسال پیامک به تعداد دلخواه از سایت وردپرس
- نمایش اعتبار پنل شما در سایت وردپرس
- ارسال نوتیفیکیشن در زمان ارسال پست جدید به کاربران سایت
- ارسال نوتیفیکیشن به کاربران سایت در زمان پاسخ‌گویی به دیدگاه
- ارسال نوتیفیکیشن به مدیر سایت در زمان ثبت نام کاربر جدید در سایت
- ارسال نوتیفیکیشن در زمان آمدن دیدگاه جدید
ویژگی‌های بالا به شما کمک می‌کند تا یک وب‌سایت قدرتمند داشته باشید و با ارسال پیامک در زمان‌های مناسب، رضایت و توجه مشتریانتان را جلب کنید.

معرفی بهترین افزونه ارسال پیامک وردپرس :


باتوجه‌به محبوبیت وردپرس به‌عنوان یک سیستم مدیریت محتوا، افزونه‌های متعددی برای وردپرس ساخته شده است. علاوه‌بر این، روز به روز به تعداد افزونه‌های پیامکی وردپرس افزوده می‌شود. در ادامه به برخی از پلاگین‌های محبوب پیامکی وردپرس اشاره می‌کنیم:

- افزونه پیامک ووکامرس: بهترین پلاگین وردپرس برای ارسال پیامک به مشتری و مدیریت سایت بعد از ثبت سفارش
- افزونه پیامک دیجیت وردپرس: افزونه‌ای برای ثبت نام کاربر و ورود با شماره موبایل و ارسال کد فعال‌سازی در وردپرس
- افزونه پیامک گرویتی فرم : انتخابی مناسب برای ارسال پیامک به مدیر و کاربر سایت بعد از تکمیل فرم تماس و…
- افزونه پیامک EDD: بهترین انتخاب برای ارسال پیامک به مشتری و مدیر سایت بعد از خرید از فروشگاه اینترنتی محصولات دانلودی
- افزونه پیامک وردپرس: محبوب‌ترین پلاگین وردپرس برای ایجاد خبرنامه پیامکی در وردپرس و ارسال پیامک به کاربران سایت)
- افزونه تایید شماره موبایل برای دکان
- افزونه پیامک تیکت پشتیبانی وردپرس
- افزونه باشگاه مشتریان وردپرس: افزونه مناسب برای جمع‌آوری شماره موبایل کاربران سایت
- افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس: یک افزونه حرفه‌ای برای پنل کاربری پیشرفته وردپرس
- افزونه مدیریت کاربران وردپرس: پیشرفته‌ترین پنل کاربری برای وردپرس
- افزونه میهن پنل: یک پنل کاربری پیشرفته برای وردپرس

اگر قصد راه اندازی افزونه پیامکی دارید باید این را در نظر داشته باشید که بهترین پلاگین‌های پیامکی مورد استفاده در وردپرس آن‌هایی هستند که برای راه‌اندازی با کم‌ترین میزان پیچیدگی همراه بوده و بخش اعظم نیاز مدیران سایت را نیز به خوبی پوشش دهند.


پیام رسون :

در این مقاله با مفهوم افزونه آشنا شدید. اگر به استفاده از امکانات مختلف برای سایت وردپرسی خود علاقمند هستید و دنبال راه های بهینه سازی می گردید میتوانید با مطالعه مقاله های موجود در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز به اطلاعات خوبی در رابطه با راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و چگونگی راه اندازی آن اشنا شوید .

تیم حرفه ای ما در سامانه پیامک پیام رسون تنها با هدف رضایت مشتری راه اندازی شده است و تا رسیدن مشتریان به هدفشان ، در کنار آن ها میمانیم .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

نام عبدالمالک ریگی کنار نام اسطوره های فوتبال

حالا نه فقط رسانه‌های داخلی و فارسی زبان خارج از کشور که همه دنیا در حال صحبت پیرامون اتفاقی هستند که برای خانواده علی دایی در پرواز به سمت دوبی رخ داد. بیشتر چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال و رسانه با ابراز تعجب از وقوع چنین رخدادی سوال کردند: what؟

دایی: مگر می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟
روز دوشنبه اعلام شد هواپیمای شماره w563 هواپیمایی ماهان که عازم دوبی بود در فرودگاه کیش به زمین نشانده شد و مقامات امنیتی همسر و فرزند علی دایی را از آن پرواز خارج کردند. در اظهارنظر اولیه گفته شد آنها ممنوع‌الخروج بودند و قصد خروج غیرقانونی از ایران را داشتند.
دایی در نخستین واکنش خود به خبرگزاری ایسنا گفت: «بعد از اینکه دختر و همسرم را از هواپیما پیاده کردند، یک ساعت بعد گفتند که دخترتان می‌تواند برود و وقتی دخترم ‌خواست برود گفتند که درهای هواپیما بسته است و او هم نمی‌تواند برود.»
او در پاسخ به این سوال که آیا همسر و دخترش ممنوع‌الخروج بوده‌اند، گفت: «اگر ممنوع‌الخروج بودند که باید سیستم پلیس گذرنامه نشان می‌داد. هیچ‌کس هم درباره این موضوع به من جوابی نداده است. واقعا نمی‌دانم دلیل این کارها چیست؟ آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟ همسرم و دخترم برای یک سفر چند روزه قرار بود به دوبی بروند و برگردند. حتی دوشنبه هفته آینده زمان پرواز برگشت آنها بود.»
دایی افزود: «چیزهایی در زندگی‌ام می‌بینم که باورش برایم خیلی سخت است. آنها کاملا قانونی از محل بررسی پاسپورت عبور کرده‌اند و سوار هواپیما شده‌اند اما از دوبی این‌ همه مسافر را برگرداندند تا همسر و دختر من را پیاده کنند. اگر مشکلی بوده چرا آنها را بازداشت نکردند؟ اگر مشکلی نیست چرا آنها را برگردانده‌اند. این موضوعات را شما باید پرس‌وجو کنید. ما که جوابی نمی‌گیریم.»

همسر دایی می‌خواسته به امریکا برود؟
ساعتی بعد خبرگزاری تسنیم به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «همسر علی دایی به دلیل همراهی با اغتشاشات و تحریک به اعتصاب در برهه ۲۴ تا ۲۶ آبان و همچنین ۱۴ تا ۱۶ آذر، با حکم قضایی ممنوع‌الخروج بوده است. با این حال او با یک اقدام غیرقانونی موفق به رفع ممنوع‌الخروجی خود شده و به همین دلیل وارد پرواز امروز تهران به دوبی شده بود. اما با اطلاع متولیان امر، قبل از خروج وی از کشور، منطبق بر حکم قانونی ممنوع‌الخروجی از سفر او به دوبی ممانعت شده است.» تسنیم در نخستین واکنش خود از مصوبه شورای امنیت ملی در این زمینه خبر داد. این خبرگزاری به نقل از منبع آگاه مدعی شد همسر دایی قصد سفر به امریکا را داشته.
این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این چند مغازه علی دایی به اتهام همراهی با اعتصابات پلمب شده بود و حتی عده‌ای روی کرکره این مغازه‌ها علیه بهترین گلزن تاریخ فوتبال ایران شعارنویسی کرده بودند.
ساعتی بعد خبری به نقل از مرکز اطلاعات قوه قضاییه منتشر و در آن ذکر شد: «در پی اقدامات اخیر خانواده علی دایی «صاحب یک گالری بزرگ طلا و جواهر» در همراهی با گروه‌های ضد انقلاب و اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب، همسر علی دایی متعهد شده بود قبل از قصد خروج از کشور نهادهای ذیربط را از تصمیم خود مطلع کند.» اما در حالی که بسیاری ار رسانه‌ها این خبر را پوشش دادند مرکز اطلاع‌رسانی قوه قضاییه روز گذشته گفت در مورد خانواده علی دایی اطلاعیه‌ای صادر نکرده است.
ادعای منبع آگاه درباره اینکه همسر دایی به‌طور غیرقانونی از کشور خارج شده و می‌خواسته به امریکا برود با واکنش دایی مواجه شد. دایی در مصاحبه‌ای نسبتا مفصل با تابناک به این ادعاها پاسخ داد.
دایی در مورد اطلاع همسرش از ممنوع‌الخروجی و اقدام غیرقانونی برای عبور از گیت گفت: «اصلا و ابدا چنین موضوعی صحت ندارد. اینکه همسر بنده ممنوع‌الخروج بوده و باید پیش از اقدام به سفر این مطلب را اطلاع می‌داده کذب محض است. نه برای من نه برای همسرم تا امروز از قوه‌قضاییه ابلاغ یا SMS با این مضمون که ممنوع‌الخروج هستیم، نیامده است. همسرم طبق تمام قوانین جمهوری‌اسلامی برای سفر به خارج از کشور اقدام کرد و مثل همه مردم پشت باجه کنترل گذرنامه پلیس ایران در فرودگاه ایستاد و پس از تایید مجوز خروجی قانونی اقدام به سوار شدن به هواپیما کرد.» دایی همچنین در مورد ادعای سفر همسرش به ایالات متحده نیز با ارسال تصویر بلیت برگشت آنها اعلام کرد چنین مساله‌ای دروغ محض است. دایی در انتهای این مصاحبه گفت «خدا را شکر می‌کنم که هواپیمای‌شان مورد اصابت موشک‌های دشمن قرار نگرفت و خانواده‌ام سالم هستند.» ذکر چنین مساله‌ای در نزدیکی سالروز سقوط هواپیمای اوکراینی با برخورد موشک بسیار جنجالی شد.

واکنش خارجی‌ها: وات؟؟؟
تقریبا از لحظه انتشار خبر، رسانه‌های خارجی و چهره‌های سرشناس بین‌المللی و داخلی ورزشی و مطبوعاتی به ماجرای بازگرداندن هواپیمای دایی به فرودگاه کیش برای پیاده کردن خانواده او واکنش نشان دادند. به عنوان مثال‌ گری لینه‌کر ستاره سابق فوتبال انگلیس و یکی از مشهورترین مجریان ورزشی در توییتر با بازنشر توییتی در مورد اتفاقی که برای دایی رخ داده بود با تعجب نوشت: what؟؟؟
در داخل هم چهره‌های فرهنگی - ورزشی و سیاسی به این مساله واکنش نشان دادند. امیررضا خادم قهرمان سابق کشتی جهان که سابقه نمایندگی مجلس و معاونت وزیر را در کارنامه دارد با مقایسه به زمین نشاندن هواپیمای عبدالمالک ریگی با اتفاقی که برای خانواده دایی رخ داده در اینستاگرام نوشت: «آخرین باری که در ایران چنین اتفاقی روی داد مربوط به عملیات دستگیری یک جانی خطرناک به نام عبدالمالک ریگی بود.» خادم ادامه داد: «اتفاقی که امروز برای خانواده یکی از نمادهای بزرگ و موفق کشورمان در دنیا توسط هر فرد یا گروهی که دستور آن را صادر کرده روی داد من را به یاد پدر و جملات گوهربارش انداخت. او در این مواقع دو بیت زیر را زمزمه می‌کرد: «دوستی با مردم دانا نکوست/ دشمن دانا به از نادان دوست/ دشمن دانا بلندت می‌کند/ بر زمینت می‌زند نادان دوست» خادم در پایان خاطرنشان کرد: «قابل توجه مسوولین محترم نظام. اصلا خارج و دنیا و اعتبار جهانی و... بی‌خیال؛ من مانده‌ام واقعا حتی یک نفر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام یا شورای عالی امنیت ملی تا به حال به سرعین رفته و دیده‌اند که تقریبا هیچ مغازه‌ای را نمی‌شود پیدا کرد که عکس علی دایی در داخل آن نباشد. خب آقایان محترم واقعا یک لحظه می‌اندیشید که با چنین اعمالی چه بر سر اعتماد و همبستگی ملی می‌آورند؟ یعنی خداوکیلی خروج یک فرد که جرمش بستن مغازه خودش بود تا این حد استراتژیک بود؟»
بسیاری از چهره‌های سرشناس دیگر ورزشی نیز با انتشار عکسی از دایی در صفحات مجازی‌شان و استفاده از هشتگ اسطوره حمایت خود را از کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی اعلام کردند.
عباس عبدی، تحلیلگر مسائل اجتماعی و سیاسی نیز نوشت: «‏نحوه برخورد با خانواده علی دایی این نکته را روشن می‌کند که با چنین شیوه‌هایی هیچ مشکلی حل نمی‌شود، بلکه بدتر می‌شود. باید رویکرد امنیتی انتظامی به اعتراضات به‌شدت محدود و رویکرد سیاسی حل منازعه جایگزین آن شود. خود دانید از ما گفتن.»

گزارش‌های رسانه‌های خارجی در مورد پرواز ناتمام خانواده دایی
روزنامه امریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت: «ستاره فوتبال می‌گوید از خروج خانواده‌اش به دلیل حمایت از اعتراضات جلوگیری شده است.» نیویورک‌تایمز در تشریح این خبر نوشت: «بازیکن برجسته فوتبال که در ایران از اعتراضات حمایت کرده است گفت که از خروج همسر و دخترش روز دوشنبه پس از توقف غیرمنتظره هواپیماشان در مسیر دوبی جلوگیری شده است. علی دایی که اوایل امسال پاسپورتش برای مدت کوتاهی ضبط شده بود گفت که همسر و دخترش به‌طور قانونی از تهران پایتخت ایران خارج شده بودند و بعد از توقف هواپیما مورد بازجویی قرار گرفتند.» این نشریه نوشت وب‌سایت ردیابی پرواز نشان داد که پرواز ماهان‌ایر در نزدیکی دوبی به سمت فرودگاه کیش تغییر مسیر داده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس و وال‌استریت‌ژورنال نیز گزارش مشابهی با نیویورک‌تایمز منتشر کردند.
خبرگزاری بلومبرگ نوشت: «مقامات ایرانی روز دوشنبه دستور فرود یک پرواز به مقصد دوبی و خارج کردن اعضای خانواده یکی از نمادهای مشهور فوتبال ایران از هواپیما را صادر کردند و آنها را به شرکت در تظاهرات ضد دولتی محکوم کردند.» این خبرگزاری در ادامه به نقل خبر از ایرنا پرداخت.
خبرگزاری الجزیره نیز در مورد این موضوع گزارش داد: «علی دایی اسطوره فوتبال ایران می‌گوید که به خانواده‌اش دستور داده‌اند از هواپیما خارج شوند. همسر و دختر دایی در حال سفر از تهران به دوبی بودند که پرواز منحرف شد.» الجزیره در ادامه نوشت: «دایی یکی از مشهورترین فوتبالیست‌های ایران و مهاجم سابق بوندسلیگای آلمان است که با ۱۰۹ گل تا قبل از اینکه کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد مدت‌ها آقای گل فوتبال جهان بود.» الجزیره در ادامه نوشت: «دایی از جنبش اعتراضی که پس از مرگ مهسا امینی به وقوع پیوسته از اعتراضات حمایت کرده» در بخش دیگری از گزارش الجزیره آمده برخی رسانه‌های ایران از ارتباط همسر دایی با گروهک‌های ضد انقلاب و آشوب‌گران خبر دادند.

ماهان ایر: مگر پرواز ریگی برگردانده نشد؟!
ظهر دیروز بالاخره هواپیمایی ماهان نیز به ماجرای علی دایی واکنش نشان داد. سخنگوی هواپیمایی ماهان اعلام کرد فرود هواپیمای خانواده علی دایی به ماهان ربطی ندارد و در این راه دستور قضایی صادر شده و خلبان ملزم بوده که بنشیند.
امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان گفت: «این اتفاق اصلا به ماهان ارتباطی ندارد که بخواهیم جوابیه داشته باشیم، چرا که موضوع امنیتی است و اصلا به ماهان ربطی ندارد که بخواهیم جواب بدهیم.» این مقام هواپیمایی ماهان با تکذیب بازگشت هواپیما از دوبی گفت: «هواپیما اصلا دوبی نرفته که بخواهد برگردد. هواپیما از تهران عازم دوبی بوده و قبل از خروج از کشور در کیش نشسته است و هواپیما برگردانده نشده است.» ایشان تصریح کرد: «تاکید می‌کنم، این دستور مقام قضایی بوده و اصلا به ما ربطی ندارد. طبق پروتکل‌های امنیتی کشور انجام شده و هر ایرلاین دیگری هم بود موظف بود این کار را انجام دهد. اگر قرار باشد نهادی جوابگو باشد، این سازمان هواپیمایی کشوری و نهاد‌های بالادستی کشور هستند. ما ملزم بودیم کاری که از ما خواسته شده بود را انجام دهیم و انجام دادیم. این دستور از طریق امنیت فرودگاه به دست برج مراقبت می‌رسد و برج مراقبت خلبان را وادار می‌کند در اولین فرودگاه بنشیند. به ماهان هیچ ربطی ندارد و این بحث هوانوردی، فنی و عملیاتی است و به هواپیمایی هیچ ارتباطی ندارد.» سخنگوی ماهان‌ایر در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «مگر پرواز ریگی نبود که برگردانده شد. به هر حال به هر ترفندی می‌توانند هواپیما را بنشانند.»

کاربران شبکه‌های اجتماعی: این ضدخبر بود!
به جز مقامات و چهره‌های سرشناس، کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز واکنش گسترده‌ای به این موضوع نشان دادند. خبر مربوط به نشاندن هواپیمای حامل خانواده دایی آنقدر بزرگ و دور از ذهن بود که برخی طرفداران تئوری توطئه مدعی شدند این اقدام عمدا انجام شده تا نقش ضدخبر را بازی کند. کاربران نوشتند این ماجرا اصلا با عقل جور درنمی‌آید. یکی از کاربران نوشت: «یعنی واقعا نهادهایی مثل شورای عالی امنیت ملی و سازمان هواپیمایی و چند تا ارگان دیگر درگیر شدند تا زن و بچه دایی را از هواپیما بیرون بیاورند؟»
برخی کاربران دیگر هم این پرسش را مطرح کردند که فشارها روی علی دایی قرار است تا کجا ادامه پیدا کند؟ آیا قرار است با این کارها او تصمیم به ترک ایران بگیرد و بشود یک سلبریتی خارج‌نشین یا در ایران بماند و اقدامی رادیکال و غیرقابل بازگشت انجام دهد؟ آیا قرار است همه اینها در نهایت به بازداشت و دستگیری او منجر شود یا می‌خواهند کاری کنند دایی از مواضعش عقب‌نشینی کند و بشود سلبریتی مورد قبول مقامات؟ این دسته از کاربران با تاکید روی اینکه مورد چهارم هرگز اتفاق نمی‌افتد نوشتند هرکدام از سه مورد دیگر از جمله مهاجرت دایی یا اقدام رادیکال یا دستگیری احتمالی او یک شکست بزرگ برای نهادهای تصمیم‌گیرنده به حساب می‌آید.

عذر خواهی شبکه چهار

شبکه چهار سیما در پی تماس و پیگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در مورد صحبت ناصحیح دبیر فارسی در خصوص شاعر شهیر ملا محمد فضولی بیانیه‌ای را صادر کرد.

روابط عمومی شبکه چهار با انتشار این بیانیه ضمن تکریم مقام ملا محمد فضولی شاعر نامدار و خوش آوازه آذری زبان سده دهم از اشتباه پیش آمده توسط دبیر ادبیات فارسی در برنامه مدرسه تلویزیونی ایران در تاریخ ۲۶ دیماه ۱۳۹۹ عذر خواهی کرد.

در این بیانیه آمده است: انتخاب و تایید تمام معلمان و محتوای دروس ارائه شده در برنامه های مدرسه تلویزیونی ایران اعم از شبکه چهار یا شبکه آموزش سیما، به عهده وزارت آموزش و پرورش است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه رسانه ملی با همکاری آموزش و پرورش تلاش دارد خلاء آموزشی فزرندان ایران زمین در دورترین نقاط آن را از این طریق پر کند، خاطرنشان شده است: این کلاس ها به طور زنده و روزانه روی آنتن می رود و اشتباه دبیر ادبیات فارسی مورد تایید رسانه ملی و آموزش و پرورش نیست.

در بخش پایانی بیانیه با درود و تحیت به مردم نخبه پرور و ادب دوست خطه آذربایجان ادای احترام شده است.

در همان دقایق اولیه در خصوص انتشار فیلم توهین آمیز به شاعر نامی آذربایجان ملا محمد فضولی در فضای مجازی و شبکه ۴ سیما، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با مدیر این شبکه تماس گرفته و خواستار پاسخگویی و عذرخواهی این شبکه از اشتباه انجام شده شد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما، خواستار برخورد با رویه مذموم توهین به وحدت اقوام ایرانی در این رسانه شد.

براساس این گزارش، انتشار توهین یکی از معلمین آموزش مجازی شبکه چهار صدا و سیما به شاعر بلند آوازه تبریزی ملا محمد فضولی، با واکنش و اعتراض مجازی فعالان حوزه ادب و فرهنگ کشورمان همراه شده است.

پر کاری فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی،بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران بیان کرد: هیچگاه افراطی به نقش‌ها و بازیگری نگاه نکردم. اگر بخواهم واژه بهتری استفاده کنم بایستی بگویم که غرق شدن در نقش هم خوب نیست چون بعد از آن خیلی سخت از نقش‌ات کنده می‌شوی و کار برایت مشکل می‌شود. فکر می‌کنم درک نقش و تحلیل درست نتیجه خوبی خواهد داد و اینکه هر آنچه لازم است برای رسیدن به نقش را باید با تحقیق بدست بیاوریم.
از طرفی هم نباید زیاد از نقش فاصله گرفت چون دیگر اجرای خوبی از آن نقش نخواهی داشت، اگر از نقش زیاد فاصله بگیری به نوعی نقش خود را نقد کرده‌ای و دیگر قابل باور بودن این نقش نه برای خود و نه برای مخاطب اتفاق نمی‌افتد.
فیزیک مناسب در بازیگری مدرن امروز یک فاکتور مهم است و من مقداری از این قافله عقب مانده‌ام. به دلیل پرکاری‌ای که در این سال‌ها داشتم، نتوانستم به خودم برسم ولی معتقدم که فیزیک مناسب، دانش، تمرین، تحقیق و در اختیار نقش بودن به کار سنگین بازیگر کمک زیادی می‌کند تا بازیگر بتواند در نقش‌هایی که به او سپرده می‌شود درست عمل کند. من هیچ کدام از این فاکتورها را ندیده نمی‌گیرم.
شاید کمی خوش شانسی نصیب من شده که توانسته‌ام به گفته و نظر مخاطبان در نقش‌هایی که ایفا کردم قابل قبول بوده و ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کنم. البته سعی کردم با کمی تامل و دقت، نقشی که مناسب من نبوده را انتخاب نکنم. «دوران عاشقی» که من در آن نقش منفی را ایفا کردم قصه بسیار مدرن و خوبی داشت. برای اولین بار بود که با علیرضا رئیسیان همکاری کردم و از همکاری با او و فیلمبردارش علیرضا برازنده لذت بردم. برازنده فوق العاده فیلمبردار با روحیه و بانشاط و درجه یکی است.
فیلم «کوچه بی‌نام» هم دومین کار من با هاتف علیمردانی بود ما اعتماد خیلی خوبی به هم داشتیم در این فیلم همه مسائل خیلی راحت و درست پیشرفت رفت. دوستانی در این فیلم در کنار من بودند و ایفای نقش کردند که در تئاتر سابقه خوبی داشتند. «کوچه بی‌نام» قصه قابل قبول و بحث برانگیزی داشت و در دوره خودش خوب دیده شد. البته من در چند پروژه دیگر با هاتف علیمردانی کار کردم اما نقشی که در فیلم «کوچه بی‌نام» بازی کردم، خوب دیده شد.
در «عصر یخبندان» همکاری با مصطفی کیایی برایم جالب و عالی بود. چندباری قبل و بعد از «عصر یخبندان» تلاش کردیم که با هم همکاری کنیم اما متاسفانه شرایط جور نشد. «عصر یخبندان» یک فیلم هیجان‌انگیز و ساختارشکن بود که هنوز هم دیده می‌شود و طرفدار دارد.

بازگشت وحید شمسایی

وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال بعد از چند سال دوری از میادین فوتسال امشب با بازگشت خود شب بیادماندنی برای گیتی پسند رقم زد.
وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال که امسال به بعنوان مربی بازیکن در تیم گیتی پسند اصفهان حضور دارد، برای دیدار مقابل مس سونگون به میدان بازگشت.
شمسایی امشب در اولین بازی بعداز 3.5 سال دوری از میادین فوتسال، مجددا در ترکیب اصلی گیتی پسند مقابل مس قرار گرفت و توانست با حضورش شب رویایی را برای گیتی پسند رقم بزند.
در نتیجه گیتی پسند توانست در یک دیدار پرگل 4 بر صفر مس رقیب سنتی خود را شکست دهد.

احمدی نژاد شبیه ابوبکر بغدادی است

قدیری ابیانه، فعال سیاسی می گوید: بین احمدی‌نژاد و البغدادی مشابهت می‌بینم لذا آقای احمدی‌نژاد قطعاً تأیید صلاحیت نخواهد شد و هیچ‌چیز پشت پرده‌ای دراین‌بین وجود ندارد.او تنها می‌خواهد به طرف‌داران خود امید دهد که من تأیید صلاحیت و بعد رئیس‌جمهور می‌شوم و امکانات کشور را در اختیار شما قرار می‌دهم تا به این وسیله بتواند عده‌ای را اطراف خود نگه دارد.یکی از دلایلی که احمدی‌نژاد با اینکه سمتی ندارد افراد به او مراجعه می‌کنند و او نامه دستشان می‌دهد، این است که این افراد امیدوار شوند که اگر رئیس‌جمهور شود این نامه یا دستور عملی می‌شود و این‌طور با فریب مردم می‌خواهد یار تعیین کند لذا این موارد بیش از گذشته ماهیت آنها را نشان می‌دهد.

تعامل ایران با آژانس

تعامل سازنده ایران با آژانس در موضوعات مختلف و ایجاد زمینه برای دست‌یابی به موفقیت برای مدیرکل و آژانس، تحت تاثیر اظهارات تحریک‌آمیز مدیرکل و عدم واکنش مناسب او به تروریسم هسته‌ای علیه کشورمان می‌تواند محدود شود به ویژه آن که تهران بارها به صراحت بر ایستادگی در برابر هرگونه فشار تاکید کرده است.

روز یکشنبه ۲۲ فروردین، طی اقدامی خراب‌کارانه فعالیت مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن نطنز به دلیل اختلال ایجاد شده در شبکه برق متوقف شد.
بلافاصله پس از انتشار خبر این رخداد، رسانه‌های صهیونیستی و غربی در حجمی گسترده این اقدام را عملیاتی سایبری از سوی تل‌آویو اعلام کردند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی پیش از این نیز در عملیات‌های مشترکی از جمله ترور دانشمندان و خراب‌کاری در تاسیسات ایران تلاش کرده بودند که در فعالیت هسته‌ای کشورمان اخلال ایجاد کنند.
نکته حائز اهمیت در این مورد و تمام موارد پیشین به ویژه درباره ترور دانشمندان هسته‌ای، رفتار کاملا خنثی و مشکوک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و به ویژه مدیرکل آن است که در بهترین حالت به اظهار مواضع دیپلماتیک بسنده کرده و به هیچ وجه حتی حاضر به محکومیت این اقدامات تروریستی نشده است.
این در حالی است که مطابق اساس‌نامه آژانس، این نهاد بین‌المللی علاوه بر وظیفه نظارتی خود، موظف است از ظرفیت‌های خود برای صیانت از داشته‌های هسته ای اعضاء صیانت کرده و خدشه به آنها را پیگیری کند.
از آنجا که دلایل فراوانی درباره مشارکت تل‌آویو و واشینگتن در این دست اقدامات تروریستی علیه ملت ایران وجود دارد و از سویی مشخصا مدیرکل فعلی آژانس یعنی «رافائل گروسی» گرایش‌های غیر قابل انکاری به آمریکا دارد به نظر می‌رسد که اتخاذ چنین مواضعی ریشه در این گرایش‌ها داشته باشد.
علاوه بر این؛ «رافائل گروسی» طی هفته‌های منتهی به آغاز دور جدید نشست‌های کمیسیون مشترک برجام، اظهارات تحریک‌آمیزی علیه جمهوری اسلامی ایران داشت و بر طبل حمایت از زیاده‌خواهی‌ غربی‌ها در پرونده هسته‌ای ایران کوبید.
این در حالی است که گروسی طی دو سفری که با فاصله زمانی اندک در زمستان گذشته به تهران داشت با اذعان به همکاری و حسن نیت ایران، تاکید کرده بود که به ساز و کار مناسبی با تهران بر سر حل‌ وفصل اختلافات رسیده است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در فاصله چند روز مانده به پایان ضرب‌الاجل پنجم اسفند در مورد ایران به پیشنهاد خود به تهران سفر کرد تا با منصرف کردن کشورمان از اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی خود را مهره‌ای موثر در جایگاه مدیرکلی آژانس معرفی کند، پس از بازگشت به وین بر خلاف آنچه در تهران بر آن تاکید کرده بود عمل کرده است.
این رفتار گروسی که بیش از هر چیز زیر فشار غربی‌ها به ویژه ایالات متحده صورت می‌گیرد، نشان‌گر آن است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر خلاف ذات فنی و حقوقی خود توان حفظ بی‌طرفی و فاصله گرفتن از اقدامات سیاسی را نداشته و قادر به حفاظت از جایگاه حقوقی خود در برابر خواست و اراده قدرت‌های زورگو نیست.
نکته آنکه؛ تعامل سازنده ایران با آژانس در موضوعات مختلف و ایجاد زمینه برای دست‌یابی به موفقیت برای مدیرکل و آژانس، تحت تاثیر اظهارات تحریک‌آمیز مدیرکل می‌تواند محدود شود به ویژه آن که تهران بارها به صراحت بر ایستادگی در برابر هرگونه فشار تاکید کرده است.
سابقه روابط ایران با غربی‌ها و سازمان‌هایی چون آژانس نیز به روشنی گویای این مطلب است که هرگاه آنها در فضایی غیر تحمیلی وارد تعامل شده‌اند، تهران نیز بر اساس مسئولیت حقوقی و بین‌المللی خود بیشترین همکاری را با آنها داشته است، چنانچه در موضوع برجام نیز گزارش‌های متعدد مدیرکل قبلی این گزاره را تایید می‌کند.
بر همین اساس؛ روشن است که ایفای نقش وکیل مدافع یک طرف دعوا از سوی مدیرکل سازمانی که باید بی‌طرفانه رفتار و قضاوت کند، طبعا او و سازمان متبوعش را دست کم در مورد ایران به نتیجه دل‌خواه نخواهد رساند و فضا را پیچیده‌تر از قبل خواهد کرد.

تنها راه مهار موج چهارم کرونا

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با صدور دومین اطلاعیه خود در سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: برای مهار موج چهارم بیماری منحوس کرونا به وحدت، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها نیاز داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در دومین اطلاعیه خود در سال جدید، با اشاره به غیرقابل پیش‌بینی بودن رفتار ویروس جهش‌یافته انگلیسی و غالب شدن این نوع از کرونا در تمامی مناطق کشور و با بیان این‌که بایستی با به‌کارگیری تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی لازم بتوانیم مانع از اوج‌گیری بیماری کرونا در کشور شویم، خواستار به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی برای غلبه بر بیماری و مدیریت آن شد.

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضمن اشاره به ضرورت توجه جدی‌تر به طرح مدیریت جامع هوشمند به‌منظور کاهش زمینه‌ی انتشار، انتقال و حفظ ایمنی و سلامت جامعه، تصریح کرد: ملاک عمل در خصوص هرگونه اعمال محدودیت، اجرای دقیق تکالیف و مفاد طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌هاست که می‌بایست بدون تفسیر و با دقت اجرایی شود.

تأکید بر این‌که هرگونه محدودیت و الزامات محدودیت‌زا باید بر اساس وضعیت رنگ‌بندی شهرها، اعمال شود و ملاک عمل در این عرصه، اعلام وضعیت رنگ‌بندی شهرها، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغ آن از طریق وزارت کشور است؛ فراز دیگری از دومین اطلاعیه قرارگاه در سال جدید است.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در اطلاعیه صادره امروز خود همچنین خاطرنشان کرد: لازم است کلیه ستادهای استانی ضمن پرهیز از اتخاذ تصمیمات مغایر با مصوبات ستاد ملی با فعال نمودن کمیته‌های نظارت ذیل کمیته عالی نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرای پروتکل‌ها و الزامات ابلاغی نسبت به مدیریت روند بیماری اقدام نمایند.

معرفی متخلفین و ناقضین پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی به مراجع ذی‌ربط پیش‌بینی شده در مصوبات ستاد ملی و مراجع قضایی به‌منظور برخورد قانونی، از دیگر مفاد اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا است.

در اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان‌ها و حداکثر تلاش برای تحقق همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم، تصریح شده است: انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی مستمر، مردم عزیز، همچنان مجدانه نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اقدام تا با همت همگانی بتوانیم از شرایط فعلی گذر نمائیم.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، همچنین از ستادهای استانی مبارزه با کرونا خواست، ضمن نظارت بر اجرای محدودیت‌ها، هرگونه نارسائی در این روند، مرتفع و کنترل‌ها قاطعانه اعمال گردد.

حرفه ای ترین دوره آنلاین

تب آموزش مجازی و آنلاین در کشور داغ شده است. روی کاغذ ایده ای عالی است که بتوانید بدون خروج از خانه یا در مسیر محل کار تا خانه، در کلاس تعاملی درس شرکت کنید و برای عبور از شرایط خاص موجود، آموزش ببینید.

اما خیلی زود روی دوم سکه نمایان شد و موج گسترده ای از نارضایتی، مخاطبان آموزش آنلاین را فرا گرفت. قطع و وصل مکرر صدا، بسته شدن گاه و بیگاه کلاس آنلاین و از همه بدتر ناتوانی مدرسین در انتقال مناسب محتوا و ایجاد تعامل در کلاس آنلاین، از شایعترین مشکلات به شمار می روند.

دوره هایی مثل MBA به لحاظ جایگاه شغلی شرکت کنندگان، سطح علمی دوره و همچنین هزینه ای که دانشجویان پرداخت می کنند، در سطح بالاتری از سایر آموزشها قرار دارند. لذا در چنین شرایطی میزان نارضایتی از عملکرد اساتید و سیستم کلاس آنلاین بسیار بالاست. شرایط ویژه اقتصادی کشور به شدت مدیران کسب و کار را نیازمند آموزشهای موثر و سطح بالا نموده است. اما مجالی هم برای حضور در کلاسهای ضعیف آنلاین نیست.

برخلاف تصور، آموزش آنلاینِ سطح بالا، همان آموزش حضوری نیست که بر روی بستر اینترنت برگزار می شود. چون:

  • استاد، علاوه بر دانش تخصصی باید مهارت انتقال مطلب و ایجاد بحث و تعامل را در تدریس آنلاین داشته باشد.
  • نرم افزاری که برای کلاس آنلاین استفاده می شود باید بتواند در مقابل وضعیت اینترنت ایران، بالاترین راندمان را از خود نشان دهد.
  • مرکز آموزش آنلاین باید دارای تخصص و تجربه موثر باشد تا با درکی درست از شرایط موجود، توانایی ارائه راه مناسب را داشته باشد.

ما در آکادمی مجازی ایرانیان با 13 سال تجربه در برگزاری 36 دوره آنلاین MBA برای فارسی زبانان در کشورهای مختلف، با همکاری مرکز EBS سوئد، 37مین دوره آنلاین MBA را با پیشنهادی ویژه معرفی می نماییم.

- حضور مجربترین اساتید کلاس آنلاین کشور با دانش و تجربه تدریس در حداقل 20 دوره آنلاین در کشورهای مختلف.

- استفاده از بهترین سیستم مدیریت کلاس آنلاین جهان با قدرت عملکرد در اینترنت ضعیف کشور.

- وجود اکوسیستم آنلاین آموزشی ویژه، جهت موفقیت مدیران شرکت کننده در دوره.

- 280 ساعت آمورش آنلاین واقعی و گارانتی بی قید و شرط 15 روزه.

- ارائه گواهینامه مورد تایید وزارت علوم، گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و گواهینامه مرکز EBS سوئد در پایان دوره.

پیشنهاد ویژه: این دوره از اردیبهشت ماه آغاز می شود. با ثبت نام اولیه رایگان در دوره 37 آنلاین MBA، علاوه بر دریافت یک تخفیف مالی یک میلیون تومانی و امکان پرداخت اقساطی بلند مدت، فرصت حضور آزمایشی در کلاسهای در حال برگزاری را به دست آورید. موارد بیشتری هم هست که دانش آموختگان دوره به شما خواهند گفت.

علی خطیر تبرئه شد

مشاور حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس نسبت به گزارش‌های داخلی در محرومیت آل‌کثیر توضیحاتی ارائه داد.
امیرساعد وکیل در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از داخل ایران در محرومیت آل کثیر نقش داشت، اظهار داشت: صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود. آن زمان هجمه‌هایی علیه علی خطیر شد و هواداران پرسپولیس می‌گفتند از داخل ایران گزارشی رفته که باعث محرومیت عیسی آل کثیر شده است، اما اگر بخواهم به اخلاق پایبند باشم، باید صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود و هیچ گاه در رای کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه آل کثیر به گزارشی که از ایران آمده باشد، استناد نشد.
وی ادامه داد: اساس شکل گیری این پرونده، شکایتی بود که از آل کثیر به اتهام حرکت نژاد پرستانه شد و گزارش ناظر بازی و فیلم و عکس‌های موجود از صحنه شادی گل آل کثیر مورد استناد قرار گرفت. ما تلاش کردیم با ارائه مدرک و دفاعیه و گواهی شهود، مهاجم پرسپولیس را از اتهام نژاد پرستی که هنوز هم معتقدم تهمت بود و صحت نداشت، تبرئه کنیم، اما در جریان دادرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا از یک سازمان بین المللی که در زمینه نژاد پرستی فعالیت می‌کند، استعلام گرفت و متاسفانه آن‌ها هم اعلام کردند این شادی گل، مصداق حرکت نژاد پرستانه و تحقیر یک نژاد خاص است. در هیچیک از بند‌های حکم محرومیت که علیه آل کثیر صادر شد، به این مضوع اشاره نشده که گزارشی از ایران باعث محرومیت او شده باشد.
وکیل سابق پرسپولیس با اشاره به ماجرای شکایت النصر گفت: در پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس که با پیروزی ما همراه بود، گزارش‌هایی از ایران علیه پرسپولیس رفت که البته ارتباطی به معاون سابق استقلال نداشت، ولی متاسفانه به هرحال تلاش‌هایی از داخل ایران شده بود که پرسپولیس در این دعوای حقوقی مقابل النصر بازنده شود، اما به لطف خدا در این پرونده پیروز شدیم. در ماجرای دستور موقت برای حضور آل کثیر در فینال هم که از سوی دیوان رد شد، باز هم متاسفانه عده‌ای از داخل کارشکنی کردند و گزارش‌هایی از داخل ایران برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند، اما در محرومیت این بازیکن گزارشی از ایران دخیل نبود.

12345678910
last