عذر خواهی شبکه چهار


شبکه چهار سیما در پی تماس و پیگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در مورد صحبت ناصحیح دبیر فارسی در خصوص شاعر شهیر ملا محمد فضولی بیانیه‌ای را صادر کرد.

روابط عمومی شبکه چهار با انتشار این بیانیه ضمن تکریم مقام ملا محمد فضولی شاعر نامدار و خوش آوازه آذری زبان سده دهم از اشتباه پیش آمده توسط دبیر ادبیات فارسی در برنامه مدرسه تلویزیونی ایران در تاریخ ۲۶ دیماه ۱۳۹۹ عذر خواهی کرد.

در این بیانیه آمده است: انتخاب و تایید تمام معلمان و محتوای دروس ارائه شده در برنامه های مدرسه تلویزیونی ایران اعم از شبکه چهار یا شبکه آموزش سیما، به عهده وزارت آموزش و پرورش است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه رسانه ملی با همکاری آموزش و پرورش تلاش دارد خلاء آموزشی فزرندان ایران زمین در دورترین نقاط آن را از این طریق پر کند، خاطرنشان شده است: این کلاس ها به طور زنده و روزانه روی آنتن می رود و اشتباه دبیر ادبیات فارسی مورد تایید رسانه ملی و آموزش و پرورش نیست.

در بخش پایانی بیانیه با درود و تحیت به مردم نخبه پرور و ادب دوست خطه آذربایجان ادای احترام شده است.

در همان دقایق اولیه در خصوص انتشار فیلم توهین آمیز به شاعر نامی آذربایجان ملا محمد فضولی در فضای مجازی و شبکه ۴ سیما، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با مدیر این شبکه تماس گرفته و خواستار پاسخگویی و عذرخواهی این شبکه از اشتباه انجام شده شد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما، خواستار برخورد با رویه مذموم توهین به وحدت اقوام ایرانی در این رسانه شد.

براساس این گزارش، انتشار توهین یکی از معلمین آموزش مجازی شبکه چهار صدا و سیما به شاعر بلند آوازه تبریزی ملا محمد فضولی، با واکنش و اعتراض مجازی فعالان حوزه ادب و فرهنگ کشورمان همراه شده است.


[ بازدید : 317 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 5 ارديبهشت 1400 ] [ 18:33 ] [ smsreson ]

پر کاری فرهاد اصلانی


فرهاد اصلانی،بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران بیان کرد: هیچگاه افراطی به نقش‌ها و بازیگری نگاه نکردم. اگر بخواهم واژه بهتری استفاده کنم بایستی بگویم که غرق شدن در نقش هم خوب نیست چون بعد از آن خیلی سخت از نقش‌ات کنده می‌شوی و کار برایت مشکل می‌شود. فکر می‌کنم درک نقش و تحلیل درست نتیجه خوبی خواهد داد و اینکه هر آنچه لازم است برای رسیدن به نقش را باید با تحقیق بدست بیاوریم.
از طرفی هم نباید زیاد از نقش فاصله گرفت چون دیگر اجرای خوبی از آن نقش نخواهی داشت، اگر از نقش زیاد فاصله بگیری به نوعی نقش خود را نقد کرده‌ای و دیگر قابل باور بودن این نقش نه برای خود و نه برای مخاطب اتفاق نمی‌افتد.
فیزیک مناسب در بازیگری مدرن امروز یک فاکتور مهم است و من مقداری از این قافله عقب مانده‌ام. به دلیل پرکاری‌ای که در این سال‌ها داشتم، نتوانستم به خودم برسم ولی معتقدم که فیزیک مناسب، دانش، تمرین، تحقیق و در اختیار نقش بودن به کار سنگین بازیگر کمک زیادی می‌کند تا بازیگر بتواند در نقش‌هایی که به او سپرده می‌شود درست عمل کند. من هیچ کدام از این فاکتورها را ندیده نمی‌گیرم.
شاید کمی خوش شانسی نصیب من شده که توانسته‌ام به گفته و نظر مخاطبان در نقش‌هایی که ایفا کردم قابل قبول بوده و ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کنم. البته سعی کردم با کمی تامل و دقت، نقشی که مناسب من نبوده را انتخاب نکنم. «دوران عاشقی» که من در آن نقش منفی را ایفا کردم قصه بسیار مدرن و خوبی داشت. برای اولین بار بود که با علیرضا رئیسیان همکاری کردم و از همکاری با او و فیلمبردارش علیرضا برازنده لذت بردم. برازنده فوق العاده فیلمبردار با روحیه و بانشاط و درجه یکی است.
فیلم «کوچه بی‌نام» هم دومین کار من با هاتف علیمردانی بود ما اعتماد خیلی خوبی به هم داشتیم در این فیلم همه مسائل خیلی راحت و درست پیشرفت رفت. دوستانی در این فیلم در کنار من بودند و ایفای نقش کردند که در تئاتر سابقه خوبی داشتند. «کوچه بی‌نام» قصه قابل قبول و بحث برانگیزی داشت و در دوره خودش خوب دیده شد. البته من در چند پروژه دیگر با هاتف علیمردانی کار کردم اما نقشی که در فیلم «کوچه بی‌نام» بازی کردم، خوب دیده شد.
در «عصر یخبندان» همکاری با مصطفی کیایی برایم جالب و عالی بود. چندباری قبل و بعد از «عصر یخبندان» تلاش کردیم که با هم همکاری کنیم اما متاسفانه شرایط جور نشد. «عصر یخبندان» یک فیلم هیجان‌انگیز و ساختارشکن بود که هنوز هم دیده می‌شود و طرفدار دارد.


[ بازدید : 335 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 31 فروردين 1400 ] [ 23:07 ] [ smsreson ]

بازگشت وحید شمسایی


وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال بعد از چند سال دوری از میادین فوتسال امشب با بازگشت خود شب بیادماندنی برای گیتی پسند رقم زد.
وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال که امسال به بعنوان مربی بازیکن در تیم گیتی پسند اصفهان حضور دارد، برای دیدار مقابل مس سونگون به میدان بازگشت.
شمسایی امشب در اولین بازی بعداز 3.5 سال دوری از میادین فوتسال، مجددا در ترکیب اصلی گیتی پسند مقابل مس قرار گرفت و توانست با حضورش شب رویایی را برای گیتی پسند رقم بزند.
در نتیجه گیتی پسند توانست در یک دیدار پرگل 4 بر صفر مس رقیب سنتی خود را شکست دهد.


[ بازدید : 316 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 29 فروردين 1400 ] [ 23:30 ] [ smsreson ]

احمدی نژاد شبیه ابوبکر بغدادی است


قدیری ابیانه، فعال سیاسی می گوید: بین احمدی‌نژاد و البغدادی مشابهت می‌بینم لذا آقای احمدی‌نژاد قطعاً تأیید صلاحیت نخواهد شد و هیچ‌چیز پشت پرده‌ای دراین‌بین وجود ندارد.او تنها می‌خواهد به طرف‌داران خود امید دهد که من تأیید صلاحیت و بعد رئیس‌جمهور می‌شوم و امکانات کشور را در اختیار شما قرار می‌دهم تا به این وسیله بتواند عده‌ای را اطراف خود نگه دارد.یکی از دلایلی که احمدی‌نژاد با اینکه سمتی ندارد افراد به او مراجعه می‌کنند و او نامه دستشان می‌دهد، این است که این افراد امیدوار شوند که اگر رئیس‌جمهور شود این نامه یا دستور عملی می‌شود و این‌طور با فریب مردم می‌خواهد یار تعیین کند لذا این موارد بیش از گذشته ماهیت آنها را نشان می‌دهد.


[ بازدید : 322 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 26 فروردين 1400 ] [ 23:12 ] [ smsreson ]

تعامل ایران با آژانس


تعامل سازنده ایران با آژانس در موضوعات مختلف و ایجاد زمینه برای دست‌یابی به موفقیت برای مدیرکل و آژانس، تحت تاثیر اظهارات تحریک‌آمیز مدیرکل و عدم واکنش مناسب او به تروریسم هسته‌ای علیه کشورمان می‌تواند محدود شود به ویژه آن که تهران بارها به صراحت بر ایستادگی در برابر هرگونه فشار تاکید کرده است.

روز یکشنبه ۲۲ فروردین، طی اقدامی خراب‌کارانه فعالیت مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن نطنز به دلیل اختلال ایجاد شده در شبکه برق متوقف شد.
بلافاصله پس از انتشار خبر این رخداد، رسانه‌های صهیونیستی و غربی در حجمی گسترده این اقدام را عملیاتی سایبری از سوی تل‌آویو اعلام کردند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی پیش از این نیز در عملیات‌های مشترکی از جمله ترور دانشمندان و خراب‌کاری در تاسیسات ایران تلاش کرده بودند که در فعالیت هسته‌ای کشورمان اخلال ایجاد کنند.
نکته حائز اهمیت در این مورد و تمام موارد پیشین به ویژه درباره ترور دانشمندان هسته‌ای، رفتار کاملا خنثی و مشکوک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و به ویژه مدیرکل آن است که در بهترین حالت به اظهار مواضع دیپلماتیک بسنده کرده و به هیچ وجه حتی حاضر به محکومیت این اقدامات تروریستی نشده است.
این در حالی است که مطابق اساس‌نامه آژانس، این نهاد بین‌المللی علاوه بر وظیفه نظارتی خود، موظف است از ظرفیت‌های خود برای صیانت از داشته‌های هسته ای اعضاء صیانت کرده و خدشه به آنها را پیگیری کند.
از آنجا که دلایل فراوانی درباره مشارکت تل‌آویو و واشینگتن در این دست اقدامات تروریستی علیه ملت ایران وجود دارد و از سویی مشخصا مدیرکل فعلی آژانس یعنی «رافائل گروسی» گرایش‌های غیر قابل انکاری به آمریکا دارد به نظر می‌رسد که اتخاذ چنین مواضعی ریشه در این گرایش‌ها داشته باشد.
علاوه بر این؛ «رافائل گروسی» طی هفته‌های منتهی به آغاز دور جدید نشست‌های کمیسیون مشترک برجام، اظهارات تحریک‌آمیزی علیه جمهوری اسلامی ایران داشت و بر طبل حمایت از زیاده‌خواهی‌ غربی‌ها در پرونده هسته‌ای ایران کوبید.
این در حالی است که گروسی طی دو سفری که با فاصله زمانی اندک در زمستان گذشته به تهران داشت با اذعان به همکاری و حسن نیت ایران، تاکید کرده بود که به ساز و کار مناسبی با تهران بر سر حل‌ وفصل اختلافات رسیده است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در فاصله چند روز مانده به پایان ضرب‌الاجل پنجم اسفند در مورد ایران به پیشنهاد خود به تهران سفر کرد تا با منصرف کردن کشورمان از اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی خود را مهره‌ای موثر در جایگاه مدیرکلی آژانس معرفی کند، پس از بازگشت به وین بر خلاف آنچه در تهران بر آن تاکید کرده بود عمل کرده است.
این رفتار گروسی که بیش از هر چیز زیر فشار غربی‌ها به ویژه ایالات متحده صورت می‌گیرد، نشان‌گر آن است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر خلاف ذات فنی و حقوقی خود توان حفظ بی‌طرفی و فاصله گرفتن از اقدامات سیاسی را نداشته و قادر به حفاظت از جایگاه حقوقی خود در برابر خواست و اراده قدرت‌های زورگو نیست.
نکته آنکه؛ تعامل سازنده ایران با آژانس در موضوعات مختلف و ایجاد زمینه برای دست‌یابی به موفقیت برای مدیرکل و آژانس، تحت تاثیر اظهارات تحریک‌آمیز مدیرکل می‌تواند محدود شود به ویژه آن که تهران بارها به صراحت بر ایستادگی در برابر هرگونه فشار تاکید کرده است.
سابقه روابط ایران با غربی‌ها و سازمان‌هایی چون آژانس نیز به روشنی گویای این مطلب است که هرگاه آنها در فضایی غیر تحمیلی وارد تعامل شده‌اند، تهران نیز بر اساس مسئولیت حقوقی و بین‌المللی خود بیشترین همکاری را با آنها داشته است، چنانچه در موضوع برجام نیز گزارش‌های متعدد مدیرکل قبلی این گزاره را تایید می‌کند.
بر همین اساس؛ روشن است که ایفای نقش وکیل مدافع یک طرف دعوا از سوی مدیرکل سازمانی که باید بی‌طرفانه رفتار و قضاوت کند، طبعا او و سازمان متبوعش را دست کم در مورد ایران به نتیجه دل‌خواه نخواهد رساند و فضا را پیچیده‌تر از قبل خواهد کرد.


[ بازدید : 327 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 24 فروردين 1400 ] [ 22:22 ] [ smsreson ]

تنها راه مهار موج چهارم کرونا


قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با صدور دومین اطلاعیه خود در سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: برای مهار موج چهارم بیماری منحوس کرونا به وحدت، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها نیاز داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در دومین اطلاعیه خود در سال جدید، با اشاره به غیرقابل پیش‌بینی بودن رفتار ویروس جهش‌یافته انگلیسی و غالب شدن این نوع از کرونا در تمامی مناطق کشور و با بیان این‌که بایستی با به‌کارگیری تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی لازم بتوانیم مانع از اوج‌گیری بیماری کرونا در کشور شویم، خواستار به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی برای غلبه بر بیماری و مدیریت آن شد.

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضمن اشاره به ضرورت توجه جدی‌تر به طرح مدیریت جامع هوشمند به‌منظور کاهش زمینه‌ی انتشار، انتقال و حفظ ایمنی و سلامت جامعه، تصریح کرد: ملاک عمل در خصوص هرگونه اعمال محدودیت، اجرای دقیق تکالیف و مفاد طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌هاست که می‌بایست بدون تفسیر و با دقت اجرایی شود.

تأکید بر این‌که هرگونه محدودیت و الزامات محدودیت‌زا باید بر اساس وضعیت رنگ‌بندی شهرها، اعمال شود و ملاک عمل در این عرصه، اعلام وضعیت رنگ‌بندی شهرها، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغ آن از طریق وزارت کشور است؛ فراز دیگری از دومین اطلاعیه قرارگاه در سال جدید است.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در اطلاعیه صادره امروز خود همچنین خاطرنشان کرد: لازم است کلیه ستادهای استانی ضمن پرهیز از اتخاذ تصمیمات مغایر با مصوبات ستاد ملی با فعال نمودن کمیته‌های نظارت ذیل کمیته عالی نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرای پروتکل‌ها و الزامات ابلاغی نسبت به مدیریت روند بیماری اقدام نمایند.

معرفی متخلفین و ناقضین پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی به مراجع ذی‌ربط پیش‌بینی شده در مصوبات ستاد ملی و مراجع قضایی به‌منظور برخورد قانونی، از دیگر مفاد اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا است.

در اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان‌ها و حداکثر تلاش برای تحقق همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم، تصریح شده است: انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی مستمر، مردم عزیز، همچنان مجدانه نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اقدام تا با همت همگانی بتوانیم از شرایط فعلی گذر نمائیم.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، همچنین از ستادهای استانی مبارزه با کرونا خواست، ضمن نظارت بر اجرای محدودیت‌ها، هرگونه نارسائی در این روند، مرتفع و کنترل‌ها قاطعانه اعمال گردد.


[ بازدید : 328 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 22 فروردين 1400 ] [ 23:46 ] [ smsreson ]

حرفه ای ترین دوره آنلاین


تب آموزش مجازی و آنلاین در کشور داغ شده است. روی کاغذ ایده ای عالی است که بتوانید بدون خروج از خانه یا در مسیر محل کار تا خانه، در کلاس تعاملی درس شرکت کنید و برای عبور از شرایط خاص موجود، آموزش ببینید.

اما خیلی زود روی دوم سکه نمایان شد و موج گسترده ای از نارضایتی، مخاطبان آموزش آنلاین را فرا گرفت. قطع و وصل مکرر صدا، بسته شدن گاه و بیگاه کلاس آنلاین و از همه بدتر ناتوانی مدرسین در انتقال مناسب محتوا و ایجاد تعامل در کلاس آنلاین، از شایعترین مشکلات به شمار می روند.

دوره هایی مثل MBA به لحاظ جایگاه شغلی شرکت کنندگان، سطح علمی دوره و همچنین هزینه ای که دانشجویان پرداخت می کنند، در سطح بالاتری از سایر آموزشها قرار دارند. لذا در چنین شرایطی میزان نارضایتی از عملکرد اساتید و سیستم کلاس آنلاین بسیار بالاست. شرایط ویژه اقتصادی کشور به شدت مدیران کسب و کار را نیازمند آموزشهای موثر و سطح بالا نموده است. اما مجالی هم برای حضور در کلاسهای ضعیف آنلاین نیست.

برخلاف تصور، آموزش آنلاینِ سطح بالا، همان آموزش حضوری نیست که بر روی بستر اینترنت برگزار می شود. چون:

  • استاد، علاوه بر دانش تخصصی باید مهارت انتقال مطلب و ایجاد بحث و تعامل را در تدریس آنلاین داشته باشد.
  • نرم افزاری که برای کلاس آنلاین استفاده می شود باید بتواند در مقابل وضعیت اینترنت ایران، بالاترین راندمان را از خود نشان دهد.
  • مرکز آموزش آنلاین باید دارای تخصص و تجربه موثر باشد تا با درکی درست از شرایط موجود، توانایی ارائه راه مناسب را داشته باشد.

ما در آکادمی مجازی ایرانیان با 13 سال تجربه در برگزاری 36 دوره آنلاین MBA برای فارسی زبانان در کشورهای مختلف، با همکاری مرکز EBS سوئد، 37مین دوره آنلاین MBA را با پیشنهادی ویژه معرفی می نماییم.

- حضور مجربترین اساتید کلاس آنلاین کشور با دانش و تجربه تدریس در حداقل 20 دوره آنلاین در کشورهای مختلف.

- استفاده از بهترین سیستم مدیریت کلاس آنلاین جهان با قدرت عملکرد در اینترنت ضعیف کشور.

- وجود اکوسیستم آنلاین آموزشی ویژه، جهت موفقیت مدیران شرکت کننده در دوره.

- 280 ساعت آمورش آنلاین واقعی و گارانتی بی قید و شرط 15 روزه.

- ارائه گواهینامه مورد تایید وزارت علوم، گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و گواهینامه مرکز EBS سوئد در پایان دوره.

پیشنهاد ویژه: این دوره از اردیبهشت ماه آغاز می شود. با ثبت نام اولیه رایگان در دوره 37 آنلاین MBA، علاوه بر دریافت یک تخفیف مالی یک میلیون تومانی و امکان پرداخت اقساطی بلند مدت، فرصت حضور آزمایشی در کلاسهای در حال برگزاری را به دست آورید. موارد بیشتری هم هست که دانش آموختگان دوره به شما خواهند گفت.


[ بازدید : 325 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 19 فروردين 1400 ] [ 23:25 ] [ smsreson ]

علی خطیر تبرئه شد


مشاور حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس نسبت به گزارش‌های داخلی در محرومیت آل‌کثیر توضیحاتی ارائه داد.
امیرساعد وکیل در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از داخل ایران در محرومیت آل کثیر نقش داشت، اظهار داشت: صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود. آن زمان هجمه‌هایی علیه علی خطیر شد و هواداران پرسپولیس می‌گفتند از داخل ایران گزارشی رفته که باعث محرومیت عیسی آل کثیر شده است، اما اگر بخواهم به اخلاق پایبند باشم، باید صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود و هیچ گاه در رای کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه آل کثیر به گزارشی که از ایران آمده باشد، استناد نشد.
وی ادامه داد: اساس شکل گیری این پرونده، شکایتی بود که از آل کثیر به اتهام حرکت نژاد پرستانه شد و گزارش ناظر بازی و فیلم و عکس‌های موجود از صحنه شادی گل آل کثیر مورد استناد قرار گرفت. ما تلاش کردیم با ارائه مدرک و دفاعیه و گواهی شهود، مهاجم پرسپولیس را از اتهام نژاد پرستی که هنوز هم معتقدم تهمت بود و صحت نداشت، تبرئه کنیم، اما در جریان دادرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا از یک سازمان بین المللی که در زمینه نژاد پرستی فعالیت می‌کند، استعلام گرفت و متاسفانه آن‌ها هم اعلام کردند این شادی گل، مصداق حرکت نژاد پرستانه و تحقیر یک نژاد خاص است. در هیچیک از بند‌های حکم محرومیت که علیه آل کثیر صادر شد، به این مضوع اشاره نشده که گزارشی از ایران باعث محرومیت او شده باشد.
وکیل سابق پرسپولیس با اشاره به ماجرای شکایت النصر گفت: در پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس که با پیروزی ما همراه بود، گزارش‌هایی از ایران علیه پرسپولیس رفت که البته ارتباطی به معاون سابق استقلال نداشت، ولی متاسفانه به هرحال تلاش‌هایی از داخل ایران شده بود که پرسپولیس در این دعوای حقوقی مقابل النصر بازنده شود، اما به لطف خدا در این پرونده پیروز شدیم. در ماجرای دستور موقت برای حضور آل کثیر در فینال هم که از سوی دیوان رد شد، باز هم متاسفانه عده‌ای از داخل کارشکنی کردند و گزارش‌هایی از داخل ایران برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند، اما در محرومیت این بازیکن گزارشی از ایران دخیل نبود.


[ بازدید : 352 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 12 فروردين 1400 ] [ 23:03 ] [ smsreson ]

علی خطیر تبرئه شد


مشاور حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس نسبت به گزارش‌های داخلی در محرومیت آل‌کثیر توضیحاتی ارائه داد.
امیرساعد وکیل در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از داخل ایران در محرومیت آل کثیر نقش داشت، اظهار داشت: صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود. آن زمان هجمه‌هایی علیه علی خطیر شد و هواداران پرسپولیس می‌گفتند از داخل ایران گزارشی رفته که باعث محرومیت عیسی آل کثیر شده است، اما اگر بخواهم به اخلاق پایبند باشم، باید صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود و هیچ گاه در رای کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه آل کثیر به گزارشی که از ایران آمده باشد، استناد نشد.
وی ادامه داد: اساس شکل گیری این پرونده، شکایتی بود که از آل کثیر به اتهام حرکت نژاد پرستانه شد و گزارش ناظر بازی و فیلم و عکس‌های موجود از صحنه شادی گل آل کثیر مورد استناد قرار گرفت. ما تلاش کردیم با ارائه مدرک و دفاعیه و گواهی شهود، مهاجم پرسپولیس را از اتهام نژاد پرستی که هنوز هم معتقدم تهمت بود و صحت نداشت، تبرئه کنیم، اما در جریان دادرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا از یک سازمان بین المللی که در زمینه نژاد پرستی فعالیت می‌کند، استعلام گرفت و متاسفانه آن‌ها هم اعلام کردند این شادی گل، مصداق حرکت نژاد پرستانه و تحقیر یک نژاد خاص است. در هیچیک از بند‌های حکم محرومیت که علیه آل کثیر صادر شد، به این مضوع اشاره نشده که گزارشی از ایران باعث محرومیت او شده باشد.
وکیل سابق پرسپولیس با اشاره به ماجرای شکایت النصر گفت: در پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس که با پیروزی ما همراه بود، گزارش‌هایی از ایران علیه پرسپولیس رفت که البته ارتباطی به معاون سابق استقلال نداشت، ولی متاسفانه به هرحال تلاش‌هایی از داخل ایران شده بود که پرسپولیس در این دعوای حقوقی مقابل النصر بازنده شود، اما به لطف خدا در این پرونده پیروز شدیم. در ماجرای دستور موقت برای حضور آل کثیر در فینال هم که از سوی دیوان رد شد، باز هم متاسفانه عده‌ای از داخل کارشکنی کردند و گزارش‌هایی از داخل ایران برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند، اما در محرومیت این بازیکن گزارشی از ایران دخیل نبود.


[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 12 فروردين 1400 ] [ 23:03 ] [ smsreson ]

واکنش سخنگوی کاخ سفید به قرارداد ایران وچین


سخنگوی کاخ سفید در واکنش به توافق ایران و چین گفت که واشنگتن امکان اعمال تحریم‌ها پس از توافق ایران و چین را بررسی خواهد کرد.

«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز دوشنبه کاخ سفید به سند همکاری راهبردی 25 ساله میان ایران و چین واکنش نشان داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره درباره این توافق گفت: «امکان اعمال تحریم پس از شراکت میان چین و ایران را بررسی خواهیم کرد.

«جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا شامگاه یکشنبه به وقت محلی در واکنش به امضای توافق 25 ساله ایران و چین گفت، که مدتهاست درباره مشارکت ایران و چین نگران بوده‌ام.

بایدن هنگام سوار شدن به هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال یک خبرنگار که پرسید که «آیا نگران مشارکت ایران و چین هستید»؟ گفت، «یک سال است که نگران آن هستم.»

سند برنامه همکاری جامع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین موسوم به برنامه ۲۵ ساله روز شنبه در تهران به امضای محمدجواد ظریف و «وانگ یی» وزرای خارجه دو کشور رسید.

در سال ١٣٩۴ جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین بیانیه مشترک جامع راهبردی دو کشور را صادر کرده و دو طرف برای انعقاد یک برنامه همکاری جامع توافق کردند. بعد از رایزنی‌ها و مذاکرات روز ٧ فروردین ١۴٠٠ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وانگ یی، عضو شورای دولتی و وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین «برنامه همکاری جامع فیمابین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین» را در تهران امضا کردند.

این سند ظرفیت‌ها و چشم انداز همکاری دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و غیره را مورد بحث قرار داده است.

رسانه‌های آمریکایی امضای این توافق را تلاش تهران و پکن برای دور زدن سیاست‌های تحریمی آمریکا و پاسخی به سیاست‌های مقابله جویانه واشنگتن علیه ایران و چین خوانده‌اند.


[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 9 فروردين 1400 ] [ 23:23 ] [ smsreson ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]