ترس امارات از چیست ؟


ترس امارات از چیست ؟

بعد از انتشار خبر"پیام قطر به کویت : حل اختلافات با عربستان بدون حضور امارات" ، بازتاب گسترده‌ای در بین رسانه‌های عربی منطقه داشته است ، امارات حملات رسانه‌ای گسترده‌ای را علیه قطر و نیز خبرگزاری تسنیم به راه انداخته است.

از ابتدای آغاز بحران بین قطر و چهار کشور حوزه خلیج فارس ، ایران بارها خواستار حل مسالمت آمیز این اختلافات ، از راه گفت ‌وگو و بدون اعمال فشار و تحریم های یکجانبه علیه دوحه شده است.

ایران همچنان معتقد است که ، اختلاف بین کشورهای اسلامی ، باید بین خود این کشورها و بدون دخالت‌های خارجی حل و فصل شود و این اختلافات نباید باعث تفرقه و تعمیق شکاف و اختلاف بین آنها گردد ، چرا که گسترش دامنه این اختلافات ، کشورهای اسلامی را از حرکت در مسیر پیشرفت باز می دارد و این چیزی است که دشمنان اسلام آن را دنبال می کنند.

پیام قطر به کویت : حل اختلافات با عربستان بدون حضور امارات

اما درباره رفتار این روزهای امارات ، باید گفت : که از نظر عرف دیپلماتیک هر کشوری آزاد است که با هر کشوری دیگر ، مناسبت دیپلماتیک برقرار کند و برای حل اختلافات با دیگر کشور وارد گفت ‌وگو شود و فکر می‌کنم که اماراتی ها هم این حق را برای خودشان قائلند ، که در مناسبات بین الملل آزادند ، با هر کشوری که بخواهند روابط دیپلماتیک داشته باشند.

اینکه چرا امارات این روزها ، توپخانه خود را بعد از انتشار این خبر به سمت قطر نشانه رفته است ، قابل درک است و همه می دانند که در صورت تحقق این امر یعنی آشتی بین قطر و عربستان ، امارات دیگر نخواهد توانست به سیاست‌های "ماجراجویانه" خود ، در دیگر کشورها از جمله یمن و شمال آفریقا ادامه دهد.

خشم امارات از اخبار مربوط به پیشنهاد قطر به عربستان

البته سکوت عربستان و کویت که تاکنون واکنش رسمی به این خبر نداشته‌اند ، بیشتر موجبات نگرانی اماراتی‌ها را فراهم کرده است و ابوظبی از آن هراس دارد که ، مبادا این دو کشور توافقات پشت پرده‌‌ای بدون اطلاع امارات انجام داده باشند.

آنچه که در گزارش‌ها در خصوص دعوت بن زاید از شاه بحرین ، برای سفر به امارات ، برای بررسی این موضوع منتشر شده (در صورت صحت این گزارش) نشان از عمق نگرانی اماراتی‌ها به آشتی بین قطر و عربستان دارد و امارات از این می ترسد ، که به قول ضرب‌المثل ایرانی "سرشان بی کلاه" مانده باشد.


[ بازدید : 174 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 29 اسفند 1397 ] [ 15:42 ] [ smsreson ]

احتکار سازمان یافته بیش از ۵ هزار خودرو ، توسط یک "خانواده مشهور"


احتکار سازمان یافته بیش از ۵ هزار خودرو ، توسط یک "خانواده مشهور"

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس ، از قاچاق و احتکار سازمان یافته بیش از ۵ هزار خودرو ، توسط یک خانواده مشهور خبر داد.

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، که پیشتر گفته بود 5 خانواده محور اصلی واردات غیر قانونی خودرو هستند ، امروز از کشف و شناسایی بیش از 5 هزار خودروی با ثبت سفارشات غیر قانونی در گمرک سلفچکان توسط دستگاه های امنیتی خبر داد.

وی در همین‌زمینه ادامه داد : در این پرونده بیش از 5 هزار خودروی خارجی لوکس یکی از خانواده های بزرگ وارد کنندگان خودرو توقیف شده است .

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود : این خانواده بزرگ ، گمرکات دولتی را تبدیل به پارکینگ‌های شخصی خود ، جهت واردات غیر قانونی خودرو کرده است و افرادی که در حوزه واردات بی رویه خودرو و سفارشات غیر قانونی خودرو اقدام به واردات می‌کردند ، شناسایی و پرونده‌های آنان و 4 خانواده دیگر وارد کننده خودرو در شعبات مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد : خودرو های قاچاق با محوریت 5 خانواده بزرگ ، با دسترسی به اطلاعات و تبانی‌های سازمان یافته وارد کشور می‌شوند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس بیان داشت : با این اوصاف بایستی مابقی شرکت‌های فعالی که در حوزه واردات خودرو زیر مجموعه این 5 خانواده می‌باشند ، تعیین تکلیف شوند و دادگاه‌های این افراد برای شناسایی افراد ذی نفوذ در ثبت سفارشات خودرو و واردات خودرو در گمرک و وزارت صنعت مشخص و دادگاه آنان به صورت علنی برگزار و افراد مرتبط با این افراد به مردم اعلان شود.


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 28 اسفند 1397 ] [ 16:37 ] [ smsreson ]

چرا بازاریابی ایمیلی به بازاریابی پیامکی نیاز دارد؟


چرا بازاریابی ایمیلی به بازاریابی پیامکی نیاز دارد؟

smsreson.info

متن از پنل اس ام اس شیراز

در دوران جوانی و نوجوانی ساخت وب و اینترنت ، بازاریابان دو مسیر اصلی را برای تبلیغات در اختیار مخاطب قرار دادند :

1 * تبلیغات پاپ آپ در وب سایتها

2 * سفارشی کردن ایمیلها برای هر تغییر نام و هر تغییر ایمیل آدرس

بازاریابی ایمیلی برای تبلیغات به بازار تلفن همراه نیاز دارد.

تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی ، بازی تبلیغات را به طور قابل توجهی تغییر داده است و در عصر جدید ، که تعامل مبتنی بر مجوز به کار است ، استفاده شده که به موجب آن کاربران باید قبل از اینکه بازاریابی را شروع کنند ، باید لیست مخاطبین خود تکمیل و آماده کند . تبلیغات و بازاریابی تلفن همراه ، به طور ناخواسته ، زنگ مرگ را برای ایمیل ها به صدا در آورد ، اما این به معنای پایان دادن به بازاریابی ایمیل به طور کلی نیست.

در واقع به یک دلیل ساده ، ایمیل یک عنصر ضروری از هر کمپین بازاریابی پیامکی خوب است و آن هم تلفن های همراه هوشمند است . قبل از اینکه تلفن های هوشمند شروع به جایگزینی تلفن های همراه اولیه کنند ، بازاریابی تلفن همراه محدود به پیام کوتاه و پیامک متنی بود . در حال حاضر طبق آمار ، 48 ٪ از ایمیل ها در تلفن همراه خوانده می شود ، 30 ٪ از مصرف کنندگان ، ایمیل خود را صرفا با گوشی های هوشمند خود می خوانند.

* پنل پیامک شیراز ** پنل پیامک ** اپراتور تبلیغات صوتی *

دسترسی به ایمیل ها با تلفن همراه ، به عنوان یک روش به کار برده میشود و بیشتر مردم برای خواندن ایمیل از تماس های تلفنی استفاده می کنند . در درجه اول محبوب ترین فعالیت در تلفن های همراه ، برای کاربران برسی ایمیل ها با گوشی های هوشمند شان است ، که طبق آمار گرفته شده ، این رقم 70 ٪ اعلام شده است.

شاید بپرسید که ، این همه کمپین های بازاریابی تلفن همراه برای چیست ؟ خبر خوب این است که بسیاری از این ایمیل ها تجاری هستند و حتی بهتر ، در واقع آنها نتایج را بررسی و به دست می آورند ، 56٪ از مصرف کنندگان با استفاده از گوشی های هوشمند خود ، خریدشان را انجام میدهند و این کار را در پاسخ به پیام ارسالی از طریق ایمیل انجام دادند.

استفاده از ایمیل و پیام کوتاه در کنار یکدیگر ، برای تبلیغات و بازاریابی میتوانند انواع مختلفی از کسب و کارها را در کانال های مختلف ، تحت پوشش خود قرارداده و آنها را بطور خاص و ویژه پشتیبانی کنند .

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09164900129**07137325725


برچسب ها: پنل اس ام اس , پنل پیامک ,
[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 27 اسفند 1397 ] [ 14:12 ] [ smsreson ]

امیر علی اکبری ، شیر مرد ایرانی بازهم بینی ، آمریکاییها را به خاک مالید .


امیر علی اکبری ، شیر مرد ایرانی بازهم بینی ، آمریکاییها را به خاک مالید .

امیر علی‌اکبری نماینده کشورمان ، در مسابقات MMA مقابل رقیب آمریکایی خود به برتری دست یافت.

امیر علی‌اکبری در ادامه مسابقات MMA در چارچوب رقابت‌های سازمان ACA ، امشب (شنبه) در روسیه به مصاف شلتون گریوس ، ملقب به «قبر کَن» از آمریکا رفت و در میان هیاهوی جمعیت ، با غرور و غیرت ایرانی خود ، جمعیت حاضر در استادیوم را بهت زده کرد .

این دلیر مرد ایرانی ، در راند اول و درکمال ناباوری همگان ، حریف قدر آمریکایی خود را ناک اوت کرد تا دهمین پیروزی حرفه ای خود را کسب کرده باشد .

این سومین و آخرین مبارزه امیر علی‌اکبری در سازمان ACA بود و نماینده کشورمان که تا پیش از این دیدار 9 پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود داشت به مصاف نماینده آمریکا رفت که او نیز با 9 پیروزی و سه شکست در قفس حاضر شده بود.

این شیر ایرانی در حالی مقابل رقیب آمریکایی خود به برتری دست یافت ، که آخرین شکست او در سال 2013 رقم خورده بود ، اما علی‌اکبری در مبارزه‌ای برتر به‌ راحتی از سد حریف خود گذشت تا تعداد برتری‌های خود در مقابل نمایندگان آمریکا را در MMA به عدد 3 برساند.

با کسب این پیروزی ، قرارداد امیر علی‌اکبری با سازمان ACA به پایان رسید و نماینده کشورمان اگر خواهان کسب کمربند دسته سنگین‌وزن این سازمان است ، باید قرارداد خود را تمدید تا با محمد واخائف دارنده کمربند این سازمان دیدار کند.

ایران و ایرانی همیشه سربلند


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 26 اسفند 1397 ] [ 19:17 ] [ smsreson ]

هدف بازاریابان تلفن همراه : آندروید یا iOS


هدف بازاریابان تلفن همراه : آندروید یا iOS

متن از پنل اس ام اس شیراز

برای فروشندگان تلفن همراه هیچ چیزی بهتر از دانستن و اطلاع داشتن درباره سیستم عامل تلفن همراه نیست . از زمانی که نسل اول اندرویدی ها و آیفون ها در سال 2007 ظهور کرد ، بحث فراوانی در مورد شایستگی های نسبی آنها بود . شما میتوانید بگویید چه موبایلی در دست طرفین مورد بحث قرار دارد ؟

البته، پاسخی ساده و ایده آل وجود ندارد ، مهم نیست که چگونه استدلال های قانونی برای قانع کردن آنها بکار ببرید ، اما طرفداران اندروید یا iOS هرگز ترجیحات شخصی خود را تغییر نخواهند داد ، به طور کلی iOS درآمد بیشتری دارد ، اما Android دارای سهم بیشتری از بازار است . هیچ کدام از این حقیقت ها به شما کمک نمی کند تا استراتژی بازاریابی تلفن همراه درست کنید.

** پنل اس ام اس ** پنل پیامک شیراز ** اپراتور تبلیغات صوتی **

اینکه این بحث پس از رونق گوشی های هوشمند ادامه یافته است ، نشان دهنده پیچیدگی هر دو سیستم عامل است . تصمیم گیری در مورد اینکه استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما باید روی چه دستگاهی تمرکز کند ، نیاز به توجه دقیق به طیف وسیعی از معیارها دارد . بیایید نگاهی دقیق به برخی از عوامل بازی داشته باشیم:

عملکرد ایالات متحده

بر اساس یک گزارش ، در سه ماهه اول سال ، 133.7 میلیون نفر در ایالات متحده دارای یک گوشی هوشمند بودند . آندروید به عنوان پلت فرم برتر اسمارتفون با 51.7 ٪ از سهم بازار ، بالاتر از 38.9 ٪ اپل قرار گرفت.

نتایج مشابهی تهیه شده است که نشان می دهد Android با ضریب 9 ٪ در حاشیه آیفون است . با این وجود مهم است که توجه داشته باشید که کاهش و حرکت گوشی های هوشمند به این معنی است که این رقم ها هر روز در حال افزایش است.

علاوه بر این ، در مورد مالکیت دستگاه ، iOS در مقابل آندروید قرار دارد ، در حالی که Android تعداد بیشتری از مشتریان را در اختیار دارد ،Ios تولید کننده پول بیشتر از تجارت آنلاین است . طی یک گزارش ، IBM نشان داد کاربران iOS به طور متوسط ​​127.92 دلار به ازای هر سفارش ، هزینه میکنند ، در مقابل کاربران اندرویدی با 105.20 دلار در جایگاه دوم هستند .کاربران اندرویدی 11 ٪ از ترافیک تجارت الکترونیک را تشکیل می دهند ، اما آمار کاربران iPhone و iPad 28.2 ٪ است . این حقایق مربوط به استفاده ی استراتژی بازاریابی پیامکی شما نسبت به یک مالکیت خالص است .

** پنل پیامک ** ارسال بلک لیست ** نمایندگی پنل پیامک شیراز **

عملکرد جهانی

تعداد تلفن های همراهی که توسط اندروید پشتیبانی میشوند خیلی بیشتر از iOS در بازارهای جهانی است . در سه ماهه چهارم سال 2012 ، آندروید 70 ٪ سهم داشت ، در مقابل 21 ٪ iOS بود . اگر کسب و کار شما جهانی است ، شما باید استراتژی بازاریابی اس ام اسی خود را تنظیم کنید ، زیرا تفاوت قابل توجهی در سطوح مالکیت و هزینه های آنلاین بر روی دستگاه های اپل با دستگاه های اندروید وجود دارد .

برنامه ها

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده ، در سه ماهه اول سال تقریبا بیش از 50 ٪ از تمام برنامه های دریافت شده برای آندروید بود ، و iOS با استفاده از 40 ٪ از سهم شیر خود را در کورس رقابت نگه داشت . استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما بستگی به نوع کسب و کار شما دارد و آن را اجرا می کند ، بنابراین با مطالعه دقیق از بازار خود در یافتن برنامه هایی که مشتریان شما مرتبا استفاده می کنند داشته باشید و سعی کنید برای هر دو سیستم عامل برنامه خود را ایجاد کنید .

استفاده از وب

اپل قصد دارد از نظر استفاده از وب ، 60.1 ٪ سهم را به خود اختصاص دهد و با این کار سهم اندروید 24.9٪ کاهش مییابد و با توجه به اینکه دستگاههای Android بیشتری وجود دارد ، کاربران iOS به طور قابل توجهی فعال بیشتری در اینترنت خواهند داشت .

به طور کلی بسیار مهم است که نتایج ثابتی از بانک اطلاعات دستگاه ، که بهترین کار را در انجام می دهد ، بیاموزیم . هنگام طراحی تاکتیک های بازاریابی تلفن همراه ، رویکرد "یک اندازه مناسب همه" وجود ندارد . اگر کسب و کار شما دارای دسترسی جهانی دارد ، از استراتژی های جداگانه ای برای این کار استفاده کنید .

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه پیامکی کشور ، جهت ارائه خدمات پیامکی با کیفیت و ارزان در خدمت مردم شریف و غیور ایران همیشه سرفراز است .

09164900129**07137325725


[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 21 اسفند 1397 ] [ 21:49 ] [ smsreson ]

سهم هر ایرانی از یارانه‌های پنهان چقدر است؟؟؟!!!


سهم هر ایرانی از یارانه‌های پنهان چقدر است؟؟؟!!!

نماینده مردم داراب در مجلس گفت : بر اساس اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۹۳۴ میلیارد تومان یارانه پنهان وجود دارد.

رضا انصاری نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 20اسفند) قوه مقننه طی تذکر شفاهی خود خطاب به محمود حجتی ، وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت : تأمین معیشت مردم حوزه انتخابیه‌ام که عمدتاً از محل کشاورزی است ، به دلیل پاره‌ای از بی‌تدبیری‌ها مردم این منطقه را گرفتار کرده است از سوی دیگر هزینه تولید محصولات کشاورزی هر روز بیشتر می‌شود و وضعیت خریدهای تضمینی نیز حقیقتاً غم انگیز است.

وی در ادامه خطاب به حجتی گفت : به نظر می‌رسد خسته و بی‌انگیزه شده‌اید ، بنابراین حال که شرایط استیضاحتان فراهم نشده است ، ای‌کاش خودتان داوطلبانه از دولت خداحافظی کنید تا وزیری جوان ، بانشاط ، پرانرژی و انقلابی به جای شما بنشیند که در پی آن تحول و پویایی را در بخش کشاورزی شاهد باشیم.

نماینده داراب ، در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود ، خطاب به رئیس‌جمهور عنوان کرد : بر اساس آنچه رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است مبلغ 934 میلیارد تومان یارانه پنهان و 50 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی در کشور داریم ، بنابراین با فرض اینکه 80 میلیون نفر در کشور هستند ، اگر همین میزان یارانه را در اختیار آنها قرار دهیم ، سهم هر یک از آنها یک میلیون و 25 هزار تومان خواهد شد .

انصاری اضافه کرد : نحوه تخصیص یارانه‌ها باعث شده ، که ما در آمارهای بین‌المللی مقام اول یارانه سیاه را در دنیا داشته باشیم و در حقیقت با این وضعیت به جایی رسیده‌ایم که دهک‌های دهم یعنی اقشار ثروتمند 27 درصد یارانه کشور را می‌بلعند و دهک‌های فقیر تنها اندکی بیش از 2 درصد ، نصیبشان می‌شود ، که این امر منجر به بی‌عدالتی شدید در کشور شده است و نیازمند همت دولت برای مدیریت صحیح یارانه‌ها است .


[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 اسفند 1397 ] [ 19:46 ] [ smsreson ]

فیس بوک غول تبلیغاتی گذشته


فیس بوک غول تبلیغاتی گذشته

smsreson.info

متن از پنل اس ام اس شیراز

انتشار آگهی و تبلیغات و تبادل اطلاعات در فیس بوک مهمترین رویداد در صنعت بازاریابی تلفن همراه در سال جاری بود. راه های بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی ، طوری طراحی شده است که شرکتهای تبلیغاتی ، میتوانند کوکی ها را به مرورگرهای کاربران در هنگام استفاده از وب اعمال کنند ، و تبلیغات را به آنها عرضه کنند . تحلیلگران بر این باورند که درآمد حاصل از تبلیغات ، 60 ٪ کل درآمد فیسبوک را تشکیل خواهد داد ، اما برای رسیدن به این مهم ، باید تبلیغات فیس بوک برای تلفن همراه اختصاص یابد و انجام شود . در حال حاضر ، محتوای آگهی و تبلیغات در تلفن های همراه و رایانه های شخصی متفاوت است ، اما تبلیغات تلفن همراه هنوز هم به عنوان لبه های عمومی و غیر هدفمند ظاهر می شود . یکی از امکانات تبلیغات فیس بوک در دسکتاپ این است که برای شخصی سازی آن اجازه داده است و این شبکه اجتماعی امیدوار است که این موفقیت را در دستگاه های تلفن همراه تکرار کند.

* پنل پیامک شیراز ** پنل اس ام اس شیراز ** نمایندگی پیامک شیراز *

مدیریت تبلیغات فیس بوک برای سرمایه گذاران در شبکه اجتماعی ، نشان می دهد که تمایل به فیس بوک برای اتخاذ تاکتیک های تبلیغاتی تهاجمی تر و پر بازده تر است . در حال حاضر بازار تبلیغات عمومی در ایالات متحده را بخش تبلیغات فیس بوک در اختیار دارد و به میزان قابل توجهی آن را تقویت کرده است .

* اپراتور تبلیغات صوتی ** تبلیغات صوتی ** پیامک صوتی *

با بروی کار آمدن شبکه اجتماعی فیس بوک و استفاده از آن برای تبلیغات ، کسب درآمد و سود دهی برای مدیران بازاریابی تلفن همراه در این صنعت درآمدزا شروع خواهد شد . طبق معمول ، فیس بوک پیشرو در استفاده از تکنولوژی برتر بازاریابی پیامکی و تبلیغات فیس بوک است ، به طوری که کسب و کارهای کوچک بدون داشتن سرمایه زیاد می توانند بودجه خود را به تلفن همراه منتقل کنند بدون این که خطر بزرگی را برای خودشان احساس کنند . همانطور که استراتژی های بازاریابی تلفن همراه با نفوذ در مالکیت گوشی های هوشمند به دست می آید ، بازاریابان حجم قابل توجهی از تبلیغات بازاریابی تلفن همراه را مشاهده میکنند . بازده ای این صنعت هرگز نمی تواند با دیگر گزینه ها یکسان باشد.

* نمایندگی پنل پیامک شیراز ** ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت *

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900129**07137325725


برچسب ها: پنل اس ام اس , پنل پیامک , پیامک صوتی ,
[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 14 اسفند 1397 ] [ 19:44 ] [ smsreson ]

افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق علاوه بر افزایش ۱۰ درصدی در سال ۹۸ چگونه محاسبه می‌شود؟


افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق علاوه بر افزایش ۱۰ درصدی در سال ۹۸ چگونه محاسبه می‌شود؟

عضو هیئت رئیسه مجلس نحوه محاسبه حقوق‌ها در سال ۹۸ بر اساس شیوه افزایش ثابت ۴۰۰ هزار تومانی و اعمال افزایش ۱۰ درصدی را تشریح کرد ...

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه اخیر مجلس برای افزایش حقوق اظهار‌ کرد : براساس مصوبه مجلس 400 هزار تومان به‌صورت ثابت به حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت اضافه خواهد شد و افزایش تا 10 درصد نیز به این شیوه است که دولت براساس منابع باقی‌مانده آن را نسبت به تمام حقو‌ق‌بگیران محاسبه و یک درصد ثابت را به تمام افراد اضافه خواهد کرد نه اینکه به گروهی یک درصد و به گروه دیگر 10 درصد اضافه کند.

وی در پاسخ به این پرسش که "‌با این روش فردی که حقوق بالایی را دریافت می‌کند ، میزان دریافتی‌اش در سال 98 نسبت به سال 97 کمتر نمی‌شود؟" گفت : دولت 35 هزار میلیارد تومان منابع مالی و 4 میلیون و 900 هزار کارمند و بازنشسته دارد ، اعمال 400 هزار تومان به حقوق این افراد حدود 23 هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد و 13 هزار میلیارد باقی می‌ماند و براساس آن می‌توانند نسبت افزایش 10 درصدی را اعمال کنند ، در محاسبه‌ای که در مجلس انجام دادیم به حقوق‌های بالا حدود 900 هزار تومان اضافه می‌شود ، البته درصد افرادی که حقوق بالا دریافت می‌کنند ، اندک است ؛ از سوی دیگر 40 هزار هیئت علمی در کشور داریم که تعداد کمی از آنها بین 9 تا 10 میلیون حقوق می‌گیرند و تعداد زیادی از آنها کمتر از 7 میلیون حقوق دریافت می‌کنند.

شرایط کسر مالیات از حقوق‌ها

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره کسر مالیات از حقوق‌بگیران بیان کرد : در پله اول یعنی تا حقوق 2 میلیون و 750 هزار تومان همه از مالیات معاف هستند ؛ وقتی از پله اول به بالا می‌رویم ، جمعیت حقوق‌بگیران کم می‌شود ؛ بیشتر بحث ما در مالیات 35 درصدی کارانه‌ها بود که بیشتر به بخش درمان تعلق می‌گیرد و آنگونه نیست که کارکنان دولت حقوق‌های خیلی بالا داشته باشند و بیشتر فراوانی حقوق‌ها در رده کمتر از 2.5 میلیون تومان است و برای ما مهم بود 400 هزار تومان به حقوق آنها اضافه شود.

امیرآبادی فراهانی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد ، تاکید کرد: اگر افزایش تا 10 درصد به‌صورت یکسان برای همه اعمال نشود و دولت برای حقوق‌های بالا درصد بیشتری اختصاص دهد ، دیگر هدف اصلی مجلس محقق نخواهد شد و روند کار باید به‌گونه‌ای باشد ، که مثلا به همه 5 درصد اختصاص یابد ، نه اینکه به برخی حقوق‌ها 2 درصد و به برخی 10 درصد! در بحث مالیات بر حقوق ، در شرایط افزایش 20 درصدی برای همه وقتی به حقوق‌های بالاتر می‌رفتیم همچنان حقوق زیاد می‌شد.

مجلس شورای اسلامی روز شنبه 11 اسفند ماه جاری در تعیین تکلیف "حقوق کارمندان دولت در سال 98" اِعمال 10 درصد افزایش حقوق و افزایش 400هزار تومانی حقوق را مصوب کرد.

بر اساس این مصوبه ، افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارمندان دولت ، در سال 98 تغییرناپذیر است ، اما ممکن است . میزان 10 درصد متغیر باشد و بستگی به بودجه دولت خواهد داشت.

اگر مصوبه مجلس برای سال 98 عملیاتی شود ، این تغییرات در حقوق‌های مختلف رخ می‌دهد .

براین‌اساس ، اگر مثلاً متوسط حقوق فرهنگیان را 2.5 میلیون تومان در ماه در نظر بگیریم با این مصوبه ، حقوق آنها در سال 98 ، نسبت به سال 97 ، 26 درصد رشد خواهد داشت و با افزایش 650هزار تومانی همراه است ؛ حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس نیز در گفت‌ وگو با خبرنگار تسنیم با تأکید بر اینکه تصویب افزایش 20 درصدی برای تمام حقوق‌بگیران یک ظلم آشکار و به ضرر افرادی بود ، که حداقل حقوق را دریافت می‌کنند و معلمان نیز جزو این گروه هستند ، گفت : پیشنهادات مختلفی را برای افزایش حقوق طراحی کرده بودم که در نهایت افزایش 400 هزار تومانی مصوب شد و این روند به نفع طبقاتی است که حقوق کمتری را دریافت می‌کنند.


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 13 اسفند 1397 ] [ 17:36 ] [ smsreson ]

اینستاگرام غول تبلیغاتی حاضر


اینستاگرام غول تبلیغاتی حاضر

smsreson.info

متن از پنل اس ام اس شیراز

در اکتبر سال جاری ، اینستاگرم ، نمونه ای نوینی از تبلیغات بطور مستقیم را نشان داد. در این روش جدید و نوین، کاربران عکس و ویدئوی خود در یک پلتفرم قرار میدهند و اشتراک گذاری میکنند . تعداد انگشت شماری از کسب و کارهایی قدیمی و مورد اعتماد شروع به کار کردند و تضمین کردند که از عکس یا محتوای دیگران استفاده نکنند . فقط تعداد ده مارک و برند برای حضور در تبلیغات دعوت به شرکت در قرعه کشی شدند .

* پنل پیامک شیراز ** اپراتور تبلیغات صوتی ** تبلیغات صوتی *

بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی در حال رشد و جوان شدن هستند ، غول های بزرگ و شناخته شده ی اینترنت مانند مایکروسافت ، فیس بوک و گوگل ، برای کسب درآمد ، قدم در راه مطلوب و موثر تبلیغات و بازاریابی تلفن همراه نهاده اند . گوگل از لحاظ کسب درآمد پیشتاز است ، فیس بوک هم گام های بزرگی برداشته است و همچنان با راه اندازی FBX برای موبایل ادامه خواهد داد . واقعیتی که به اینستاگرام و فیس بوک مرتبط میشود ، یک مزیت عمده برای طراحی استراتژی های بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی در سال آینده خواهد بود.

بعضی از مقررات اینستاگرام ، شامل نوعی از محتوا نمیشود واین یک چیز خوب است . آنها فقط محتوای مرتبط ، قانع کننده ، قابل اشتراک گذاری را درخواست می کنند . این بدین معنی است که بیشترین آگاهی را به دست آورید و آنچه را که مخاطبین میخواهند در اختیارشان میگذارید .

* نمایندگی پیامک ** پیامک صوتی ** ارسال بلک لیست *

ماهیت قابل دیده شدن این پلت فرم یکی از مهمترین مزیت ها در برابر محتوای ناخواسته و بی فایده است . شرکت های تبلیغاتی و بازاریابان اگر می خواهند راهی برای ورود به مرحله جدید اینستاگرام پیدا کنند باید فعالیت خود را با ایجاد تصاویر و تهیه متن متمایز ، افزایش دهند و از ویدیو برای ایجاد محتوای جدید استفاده کنند.

سرمایه گذاری در بخش نمایش مشاغل ، به کاربران بیشترین محتوا را از مشخصات ثانوی می دهد و ادغام آن با فیس بوک این درخواست را همچنان افزایش میدهد .

* ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پنل پیامک شیراز ** پیام رسون *

شایان ذکر است که ، تبلیغات با اینستاگرام و فیس بوک ، دارای بیشترین نفوذ است . همانطور که ما وارد عصر جدیدی از تبلیغات با پنل پیامک و پنل اس ام اس میشویم ، برخی از تحلیل گران پیش بینی کرده اند که استفاده از تلفن همراه تا اواسط دهه کنونی بیش از دسکتاپ خواهد شد . قبل از اینکه این سرویس به تبلیغات بیشتری برسد ، شرکتهای ارائه دهنده ی خدمات پیامکی ، باید برنامه ریزی کنند که چگونه تبلیغات در اینستاگرام را در برنامه بازاریابی خود قرار دهند . اگر آنها درست عمل کنند ، فعالیت آنها به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900129**07137325725

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.


[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 12 اسفند 1397 ] [ 17:50 ] [ smsreson ]

حرف های روحانی ، قانونی نیست.


حرف های روحانی ، قانونی نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات اخیر روحانی که گفته نمی‌توان تصمیم‌گیری درباره لوایح مصوب مجلس و دولت را به دست جمعی ۲۰ الی ۳۰ نفره سپرد ، واکنش نشان داد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، در نشست خبری که ظهر امروز (شنبه 11 اسفند) برگزار شد ، در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور گفته است که نمی‌توان تصمیم‌گیری درباره لوایح مصوب مجلس و دولت را به دست جمعی 20 الی 30 نفره سپرد ، گفت : این حرف ، حرف دوستانه‌ای نیست و حرف قانونی هم نیست. موضع قانونی به یک نفر یا 30 نفر ارتباطی ندارد و اگر قانون به جمعی اختیار داده باشد که تصمیمی را در چارچوب قانونی مشخص بگیرد ، دیگر سایر موضوعات اهمیتی ندارد.

وی افزود : اعضای هیئت دولت کم جمعیت‌تر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند و اگر بنا باشد بر اساس این اظهارات رئیس جمهور عمل شود ، پس ایشان نیز یک نفر است و نمی‌شود که نظرات یک نفر را مبنای بسیاری از حرکات کشور قرار داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : تا کنون چندین جلسه در مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص بررسی لایحه پیوستن ایران به کنوانسیون پالرمو ، که از سوی مجلس به مجمع تشخیص آمده ، برگزار شده است.

وی افزود : در این جلسات ابعاد مختلف این لایحه ازجمله مسائل امنیتی و اقتصادی در مورد پالرمو بحث شده و اعضای مجمع و نمایندگان دولت و مجلس نظرات خود را اعلام کردند.

رضایی گفت: از آنجا که مصوبه CFT به تازگی به مجمع ارجاع شده و به دلیل همپوشانی و ملاحظاتی که بین لوایح پالرمو و CFT وجود دارد ، مقرر شد بررسی لایحه پالرمو با تاخیر صورت بگیرد تا کارشناسان مربوطه به بررسی CFT نیز با دقت بپردازند که این پیشنهاد با استقبال نمایندگان دولت و مجلس نیز همراه شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ادامه بررسی بر روی این دو لایحه در جلسات سال آینده مجمع در دستور کار قرار می‌گیرد ، تاکید کرد : در بررسی های آینده قطعا رفتار کار گروه FATF نیز مورد توجه قرار می‌گیرد ، زیرا این کارگروه در آخرین گزارش خود از سویی اقدامات ایران را تحسین کرده و از سوی دیگر ابهاماتی را به اقدامات ایران وارد کرده است. بنابراین هرچه رفتار FATF سازنده تر باشد در نظر مجمع نیز تاثیر بیشتری خواهد داشت.

وی با انتقاد از رفتار اروپایی‌ها در اجرای تعهداتشات در برجام گفت : اروپایی ها در این ماه‌های اخیر نتوانستند رضایت ایران را در اجرای تعهدات برجامی جلب کنند و قطعا این موضوع نیز در نظر اعضای مجمع تاثیر خواهد داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهار نظرهایی که درباره تاخیرها در بررسی مجمع در پیوستن به پالرمو مطرح می‌شود ، گفت : لازم است به دیپلماسی فرصت داده شود و از سوی دیگر باید طرف مقابل هم ضمانت‌هایی به ایران بدهد.

وی ادامه داد : اینکه برخی تاخیرات مجمع را مورد انتقاد قرار می‌دهند، درست نیست. هرچه تصمیمات عجولانه باشد ممکن است منجر به تصمیمی ناپخته شود. نمی‌شود ایران یک طرفه گام‌هایی را بردارد ولی طرف مقابل گامی برندارد. منتقدان تاخیرها به بیانیه FATF الان به بیانیه نگاهی بیاندازند مشاهده کنند که تاخیرها لزوما به زیان منافع ملی نیست.

رضایی خاطرنشان کرد : اعضای مجمع تشخیص مصلحت جز به منافع و معیشت مردم به چیز دیگری نمی‌اندیشند و به این کنوانسیون‌ها با این دید نگاه می‌کنیم که آیا منافع مردم را تامین می‌کند یا خیر.

وی درپاسخ به پرسشی مبنی بر مانور رسانه‌های بیگانه درباره FATF گفت : شرایط ما با دیگر کشورها یکی نیست و باید همه کارشناسان نظر دهند. شاید اگر ما هم تحریم نبودیم به شکل دیگری کار کارشناسی درخصوص FATF را انجام می دادیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رای گیری عمومی از مردم درخصوص پیوستن به FATF ، تصریح کرد : قانون اساسی راهکار برون رفت از بن‌بست‌های سیاسی را مشخص کرده و هرکسی غیر از این را بگوید خلاف قانون صحبت کرده است.

رضایی در مورد فشارهایی که به مجمع درخصوص لایحه پالرمو وارد می‌شود ، گفت : فضایی درست کردند تا مجمع بدون کار کارشناسی بررسی‌ها را انجام دهد. عده‌ای نگران نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند ، اما اگر نظارت مجمع قوی‌تر باشد شاهد بسیاری از تخلفات میلیاردی نخواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه فشارها به مجمع طی یکسال اخیر و از زمان تشکیل هیئت عالی نظارت افزایش یافته است ، گفت : نظارت‌های مجمع می‌تواند جلوی تخلفات از اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی نظام را بگیرد.


[ بازدید : 200 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 11 اسفند 1397 ] [ 18:53 ] [ smsreson ]
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]