پنل پیامک و بانک


پنل اس ام اس و بانک

متن از پنل اس ام اس شیراز

استفاده از پنل اس ام اس و پنل پیامک یکی از سریع ترین و ساده ترین روش ها برای برقراری ارتباط بین مصرف کنندگان و صاحبان مشاغل و کسب و کار ها را فراهم می کند . بانکداری ، از این گزینه مستثنی نیست ، در حال حاضر تقریبا هر بانک بزرگ دارای نوعی متون بانکی برای ارائه و معرفی خدمات به مشتریان است ،

متن بانکی ، برای تعدادی از مشتریان که مایل به حفظ منابع مالی خود هستند ، از محبوبیت بیشتری برخوردار است و مانند : کاربران اینترنت ، نیاز به اتصال به اینترنت ندارند. با این وجود ، 51 ٪ از کاربران تلفن همراه ، فکر می کنند که بانکداری تلفن همراه امن نیست و تعداد مشتریانی که از تلفن های همراه ، برای مشاهده تعادل و معاملات در سال استفاده می کنند، تنها 8 ٪ از کل آماراست .

این شک و تردید در ارتباط با بانکداری پیامکی ، قابل فهم است . ترس از ارسال جزئیات حساب توسط پیام های متنی بی اساس است. حتی فقط استفاده از متن به عنوان بخشی از تاکتیک های بازاریابی پیامکی ، هیچ مرجع خاصی را برای یک حساب ایجاد نمی کند ، بعضی از مشتریان ، هنگامی که به امور مالی مراجعه میکنند خجالت می کشند ، بعضی از مردم همیشه ترجیح می دهند معاملات واقعی در دنیای واقعی خود را داشته باشند.

بیشتر افراد ، با سوء استفاده از خدمات سایبری برخورد می کنند ، استفاده از پیام کوتاه ، یکی از بهترین چیزهایی است که برای بانکداری اتفاق می افتد و به غیر از خدمات ، بهبود بهتری در خدمات مشتری می تواند ارائه دهد ، همچنین هر چه معامله گران به شما می گویند ، به طور بالقوه بسیار امن تر از سایر بانک های نوع خود هستند.

در پاسخ به نگرانی های امنیتی ، اکثر بانک ها به تازگی مجموعهای از اقدامات احتیاطی را انجام داده اند که به آنها اجازه می دهد تا کلاهبرداری و سرقت هویت را به حداقل برسانند. مشتریان اکنون یک PIN اختصاصی ، برای ورود دارند ، تا هر جلسه پیام رسان پیام کوتاه و همچنین نام مستعار برای شماره های حساب را آغاز کند.

Wells Fargo ، اولین بانک بود که ، خدمات را برای همه مشتریان ارائه کرد ، حتی کسانی که در بانکی آنلاین ثبت نام نکرده بودند ، هدایت می شود. تحقیقات آنها نشان می دهد که مشتریان در حال حرکت در حال بررسی تعادل خود هستند ، بنابراین تعدادی از کدهای تخفیف و یا کلمات کلیدی را که مشتریان می توانند برای دریافت و انجام معاملات خاص ، از آنها استفاده کنند ، ارسال کنید..

بانک ها ، شماره حساب ها یا کلمه عبور را ارسال نمیکند وعده 100٪ و بیمه را در صورتی که فعالیت غیرمجاز گارانتی امنیت آنلاین آنها در ظرف 60 روز گزارش شود.

بانک های دیگر ، به مشتریان اجازه می دهند تا با استفاده از یک گوشی هوشمند ، چک را تحویل دهند. برای هر کس ، انجام چنین معاملات سطح بالایی ، از راه دور . بسیار راحت است ، اما برای کسانی که ، این انتخاب را می خواهند ، پیامک های پیام کوتاه و بانکداری تلفن همراه ، زندگی را بسیار ساده تر می کند.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09164900129**07137325725


[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 11 فروردين 1398 ] [ 22:07 ] [ smsreson ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]