حاج قاسم ، ترامپ را در سوریه ناامید کرد .


حاج قاسم ، ترامپ را در سوریه ناامید کرد .

آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست . چه بخواهد حرف ژنرال‌های نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی.

نیروهای نظامی آمریکا قرار است سوریه را ترک کنند و همچنین بخش قابل توجهی نیز همزمان خاک افغانستان را ترک خواهند کرد. همه چیز نشان می‌دهد که ترامپ تصمیم دردآور و سختی را گرفته است. البته با او مخالفت های سطح بالا و سنگینی در اینباره صورت گرفته شده ولی رئیس جمهور آمریکا در پاسخ گفته است که برای مسایل اقتصادی مجبور به اینکار شده است. تصمیم ترامپ ظاهر خیلی پیچیده ای ندارد، به همین دلیل حتی بسیاری در داخل آمریکا او را یک نادان نامیده اند که سوریه را راحت به ایران و روسیه تقدیم کرده است. اما چگونه این اتفاق و تصمیم به ظاهر عجیب گرفته شده است؟

الف : تصمیم برای کاهش قابل توجه نظامی در افغانستان همزمان با سوریه نشان می دهد که آمریکا بر اساس یک منطق بزرگتر دست به این اقدام زده است و این یعنی صرفا به نسخه و شرایط خاص در سوریه یا افغانستان مرتبط نیست بلکه محصول جمع بندی حضور آمریکا در خارج و کشورهای مشابه این دو کشور است. آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست. چه بخواهد حرف ژنرال های‌نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی. آمریکا مدت هاست که مخیر به انتخاب اقتصاد داخلی و قدرت طلبی فرامنطقه ای خود هست. این روح حاکم بر تصمیات عالی هیات حاکم بر این کشور است. بسیاری از ژنرال های ارتش و وزارت دفاع آمریکا ارقام دقیق تری از ترامپ درباره هزینه های سرسام آور جنگ و حضور نظامی این کشور در منطقه و به خصوص در کشورهای همچون، عراق، افغانستان و سوریه دارند و باید به آنها باید حق داد که تصمیم ترامپ اشتباه است! چون تصمیم ترامپ اعلام رسمی شکست دستگاه های نظامی آمریکا در سوریه و افغانستان است. به بیان دیگر، دستور ترامپ در افکار عمومی یعنی نظامی های آمریکایی پس از سالها در افغانستان و پس از مدتی در سوریه هزینه ساز شده و دخل و خرجشان به صرفه نیست.

ب: صحنه بازی عراق را پس از سرنگونی صدام حسین را به یاد بیاورید. آمریکایی ها در فاصله کوتاهی پس از تسلط بر بغداد اظهار داشتند ما در اوج نظامی گری در عراق، عرصه سیاسی را به ایران واگذار کردیم. این معادله الان پیشرفته تر هم شده است. به این معنا که آمریکایی ها اذعان دارند، ظرفیت های سیاسی و فرهنگی لازم برای ماندن کشورهای همچون عراق و اینک سوریه را ندارند. این ایران است که زمین را پس از جنگ دریافت و با اتکا به ظرفیت های ذاتی که دارد می تواند در کشورهای همچون عراق و سوریه در اوج بحران ها بماند. روح این ظرفیت ها البته هم اینک در یمن هم برای آمریکایی ها قابل لمس است.

ج: ترامپ معتقد است که سوریه نهایتا زمین بازی ایران است. خواسته یا ناخواسته اقدامات آمریکا در سوریه به منافع ایران هم کمک های غیر مستقیم کرده است. آمریکا چند سال قبل در عراق بخوانید زمین بازی ایران- با صدامی جنگید که دشمن اصلی ایران در منطقه بود و اینک نیز ساختار داعشی در سوریه رو به نابودی است که بزرگترین تهدید نظامی پس از صدام برای ایران بود. ضمن اینکه ادامه حضور آمریکا در سوریه تقابل ناخواسته با ته مانده نهایی داعشی ها است و چرا دشمن ایران با هزینه و شراکت آنها کاملا از بین برود؟!

د : آمریکا در واقع نه دو هزار نظامی خود را از سوریه خارج می کند بلکه عملا کردهای سوری تجزیه طلب را تنها می گذارد و می‌رود. اینجا می‌شود گفت که ترامپ به اردوغان امتیاز داده تا او کردها را سرکوب کند و منافع ملی خودش را تامین کند و در عوض با خرید سامانه موشکی آمریکایی به جای اس 400 روسیه پول کلانی به دولت ترامپ هدیه بدهد. اما این همه قصه نیست؛ آن‌روزی که حضور حاج قاسم سلیمانی در اربیل همه برنامه‌ریزی‌های نهایی برای تجزیه عراق و اعلام استقلال کردستان عراق را به طرز شگفت انگیزی بهم زد، تجزیه سوریه از دالان کردهای سوری نیز به محاق رفت. اینک خود را به جای ترامپ بگذارید، آمریکا ظرفیت فرهنگی و سیاسی برای ماندن در سوریه ندارد، تجزیه راهبردی سوریه هم عملا امکان تحقق ندارد، او برای چه هدف راهبردی دیگری باید در سوریه بماند؟ آیا باید همانند افغانستان با اصرار به بماندن روزانه جان هزاران نظامی خود را در خطر مرگ قرار دهد؟ از همه مهمتر با وجود حاج قاسم سلیمانی که اعتقادی به مذاکره ندارد و حتی نامه بالاترین مقامات اطلاعاتی آمریکا را ناخوانده پس می فرست، روزنه دیگری باقی می ماند؟!

منافع تاکتیکی خروج آمریکا از منظر ترامپ چیست؟
البته ترامپ با خروج آمریکا از سوریه منافعی را هم دنبال می کند. او با این دستور، عملی شدن وعده انتخاباتی خود را محقق کرده و همچنین باصرفه جویی مالی که از این طریق بدست می آورد، آمار تولید اشتغال در داخل آمریکا را با آن افزایش می دهد. این اتفاق، تبلیغ بزرگی برای انتخابات2020 آمریکا است.

از سوی دیگر آمریکا با ترک خاک سوریه، طمع روس ها و ترک ها را افزایش می دهد. این خود می تواند، بخشی از زیرساخت اختلاف در مثلث امنیتی ایران، روسیه و ترکیه در شام را به ظن آمریکا باشد.

خروج آمریکا از سوریه یک پیام مهم به عربستان نیز دارد: آمریکا سوریه می رود و بدون دریافت پول های نفتی بزرگ به کشوری همچون سوریه بازنخواهد گشت.

اما درباره ایران، راهبردی ترین پیام خروج آمریکا از سوریه در یک گزاره قابل خلاصه گذاری است: گزینه تقابل آمریکا با ایران جنگ نظامی نیست و ناچارا همچنان فقط در دایره "جنگ اقتصادی" خواهد ماند.


[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 3 دی 1397 ] [ 15:30 ] [ smsreson ]

حاج قاسم ، ترامپ را در سوریه ناامید کرد .


حاج قاسم ، ترامپ را در سوریه ناامید کرد .

آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست . چه بخواهد حرف ژنرال‌های نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی.

نیروهای نظامی آمریکا قرار است سوریه را ترک کنند و همچنین بخش قابل توجهی نیز همزمان خاک افغانستان را ترک خواهند کرد. همه چیز نشان می‌دهد که ترامپ تصمیم دردآور و سختی را گرفته است. البته با او مخالفت های سطح بالا و سنگینی در اینباره صورت گرفته شده ولی رئیس جمهور آمریکا در پاسخ گفته است که برای مسایل اقتصادی مجبور به اینکار شده است. تصمیم ترامپ ظاهر خیلی پیچیده ای ندارد، به همین دلیل حتی بسیاری در داخل آمریکا او را یک نادان نامیده اند که سوریه را راحت به ایران و روسیه تقدیم کرده است. اما چگونه این اتفاق و تصمیم به ظاهر عجیب گرفته شده است؟

الف : تصمیم برای کاهش قابل توجه نظامی در افغانستان همزمان با سوریه نشان می دهد که آمریکا بر اساس یک منطق بزرگتر دست به این اقدام زده است و این یعنی صرفا به نسخه و شرایط خاص در سوریه یا افغانستان مرتبط نیست بلکه محصول جمع بندی حضور آمریکا در خارج و کشورهای مشابه این دو کشور است. آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست. چه بخواهد حرف ژنرال های‌نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی. آمریکا مدت هاست که مخیر به انتخاب اقتصاد داخلی و قدرت طلبی فرامنطقه ای خود هست. این روح حاکم بر تصمیات عالی هیات حاکم بر این کشور است. بسیاری از ژنرال های ارتش و وزارت دفاع آمریکا ارقام دقیق تری از ترامپ درباره هزینه های سرسام آور جنگ و حضور نظامی این کشور در منطقه و به خصوص در کشورهای همچون، عراق، افغانستان و سوریه دارند و باید به آنها باید حق داد که تصمیم ترامپ اشتباه است! چون تصمیم ترامپ اعلام رسمی شکست دستگاه های نظامی آمریکا در سوریه و افغانستان است. به بیان دیگر، دستور ترامپ در افکار عمومی یعنی نظامی های آمریکایی پس از سالها در افغانستان و پس از مدتی در سوریه هزینه ساز شده و دخل و خرجشان به صرفه نیست.

ب: صحنه بازی عراق را پس از سرنگونی صدام حسین را به یاد بیاورید. آمریکایی ها در فاصله کوتاهی پس از تسلط بر بغداد اظهار داشتند ما در اوج نظامی گری در عراق، عرصه سیاسی را به ایران واگذار کردیم. این معادله الان پیشرفته تر هم شده است. به این معنا که آمریکایی ها اذعان دارند، ظرفیت های سیاسی و فرهنگی لازم برای ماندن کشورهای همچون عراق و اینک سوریه را ندارند. این ایران است که زمین را پس از جنگ دریافت و با اتکا به ظرفیت های ذاتی که دارد می تواند در کشورهای همچون عراق و سوریه در اوج بحران ها بماند. روح این ظرفیت ها البته هم اینک در یمن هم برای آمریکایی ها قابل لمس است.

ج: ترامپ معتقد است که سوریه نهایتا زمین بازی ایران است. خواسته یا ناخواسته اقدامات آمریکا در سوریه به منافع ایران هم کمک های غیر مستقیم کرده است. آمریکا چند سال قبل در عراق بخوانید زمین بازی ایران- با صدامی جنگید که دشمن اصلی ایران در منطقه بود و اینک نیز ساختار داعشی در سوریه رو به نابودی است که بزرگترین تهدید نظامی پس از صدام برای ایران بود. ضمن اینکه ادامه حضور آمریکا در سوریه تقابل ناخواسته با ته مانده نهایی داعشی ها است و چرا دشمن ایران با هزینه و شراکت آنها کاملا از بین برود؟!

د : آمریکا در واقع نه دو هزار نظامی خود را از سوریه خارج می کند بلکه عملا کردهای سوری تجزیه طلب را تنها می گذارد و می‌رود. اینجا می‌شود گفت که ترامپ به اردوغان امتیاز داده تا او کردها را سرکوب کند و منافع ملی خودش را تامین کند و در عوض با خرید سامانه موشکی آمریکایی به جای اس 400 روسیه پول کلانی به دولت ترامپ هدیه بدهد. اما این همه قصه نیست؛ آن‌روزی که حضور حاج قاسم سلیمانی در اربیل همه برنامه‌ریزی‌های نهایی برای تجزیه عراق و اعلام استقلال کردستان عراق را به طرز شگفت انگیزی بهم زد، تجزیه سوریه از دالان کردهای سوری نیز به محاق رفت. اینک خود را به جای ترامپ بگذارید، آمریکا ظرفیت فرهنگی و سیاسی برای ماندن در سوریه ندارد، تجزیه راهبردی سوریه هم عملا امکان تحقق ندارد، او برای چه هدف راهبردی دیگری باید در سوریه بماند؟ آیا باید همانند افغانستان با اصرار به بماندن روزانه جان هزاران نظامی خود را در خطر مرگ قرار دهد؟ از همه مهمتر با وجود حاج قاسم سلیمانی که اعتقادی به مذاکره ندارد و حتی نامه بالاترین مقامات اطلاعاتی آمریکا را ناخوانده پس می فرست، روزنه دیگری باقی می ماند؟!

منافع تاکتیکی خروج آمریکا از منظر ترامپ چیست؟
البته ترامپ با خروج آمریکا از سوریه منافعی را هم دنبال می کند. او با این دستور، عملی شدن وعده انتخاباتی خود را محقق کرده و همچنین باصرفه جویی مالی که از این طریق بدست می آورد، آمار تولید اشتغال در داخل آمریکا را با آن افزایش می دهد. این اتفاق، تبلیغ بزرگی برای انتخابات2020 آمریکا است.

از سوی دیگر آمریکا با ترک خاک سوریه، طمع روس ها و ترک ها را افزایش می دهد. این خود می تواند، بخشی از زیرساخت اختلاف در مثلث امنیتی ایران، روسیه و ترکیه در شام را به ظن آمریکا باشد.

خروج آمریکا از سوریه یک پیام مهم به عربستان نیز دارد: آمریکا سوریه می رود و بدون دریافت پول های نفتی بزرگ به کشوری همچون سوریه بازنخواهد گشت.

اما درباره ایران، راهبردی ترین پیام خروج آمریکا از سوریه در یک گزاره قابل خلاصه گذاری است: گزینه تقابل آمریکا با ایران جنگ نظامی نیست و ناچارا همچنان فقط در دایره "جنگ اقتصادی" خواهد ماند.


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 3 دی 1397 ] [ 15:25 ] [ smsreson ]

پنل اس ام اس دروازه موفقيت


پنل اس ام اس دروازه موفقيت

متن از پنل اس ام اس شيراز

بعد از بررسي و مطالعات انجام شده مشخص شدکه محبوب ترين فعاليت در تلفن همراه پيام کوتاه وپيامک متني است. همان مطالعات گزارش مي دهد که بيش از 90 % از بزرگسالان داراي تلفن همراه هستند و اين يک زمان مناسب براي انجام استراتژي تبليغات و بازاريابي تلفن همراه است. بازاريابي اس ام اسي نه تنها يک استراتژي بسيار موثر است بلکه مي تواند يک "دروازه" موثر براي تشويق مشارکت در کانال هاي بازاريابي و تجاري ساير مارک ها باشد.

پنل اس ام اس دروازه موفقيت کسب وکار و تجارت شماست .

همانطور که برند ها و مارک هاي تجاري با فرصت هايي که توسط کمپين هاي بازاريابي پيامکي و تبليغات صوتي برايشان فراهم ساخته پله هاي پيشرفت وترقي را طي مي کنند ، متوجه مي شوند که پنل پيامک از مجموعه اي گسترده از کانال هاي بازاريابي موثرتر است.پيامک صوتي و ادغام لينک ها براي استفاده کاربران از يک وب سايت تلفن همراه تمام اين استراتژي ها از طريق کانال هاي مختلف را مجبور مي کند تا براي نام تجاري خودشان با کاربران به تعامل بنشينند.

* ارسال انبوه سيم کارت ** نمايندگي پنل پيامک شيراز ** پنل پيامک شيراز *

پنل اس ام اس شيراز و اپراتورتبليغات صوتي به يک روش تعاملي واقعي از تحويل اطلاعات دائمي و چرخه اي تبديل شده است ، يک بازارياب آگاه تجاري از تجارب کاربران متمرکز ، به طور خاص استفاده ميکند ، از تلفن هاي قديميتر استفاده کاربران ساده تر بود و با تلفن هاي هوشمند کاربران از پيشرفت سيستم عامل استفاده مي کنند. علاوه بر اين، با هر تعامل، يک نام تجاري مي تواند بيت هاي تکميلي از داده هاي مشتري را جمع آوري کند، که امکان درک بيشتر از مصرف کننده را فراهم مي کند تا به طور مداوم محتواي هدفمند ارائه دهد.

* تبليغات صوتي ** نمايندگي پيامک ** ارسال بلک ليست *

به طور خلاصه، بازاريابي تلفن همراه براي برقراري ارتباط شرکت ها و صاحبان مشاغل با مشتريان از طريق يک کانال و ايجاد تعامل براي به دست آوردن اطلاعات بيشتر در مورد پايه مصرف کننده مورد استفاده است. قطعا پنل اس ام اس و نمايندگي پنل پيامک دروازه نهايي براي آشنا کردن مصرف کنندگان با مشاغل و کسب و کارهاي نوظهور و مارکهاي تجاري است. براي هر کسي از تلفن همراه استفاده مي کند ، پيام هاي متني بايد روشن ، مختصر و در دسترس باشد. براي ايجاد يک برنامه ارتباطي موفق با مشتري ، به ياد داشته باشيد در مورد راحتي، سطح سرگرمي و ارتباط با مخاطبين خاص تمرکز داشته باشيد. از آنجايي که استراتژي بازاريابي تلفن همراه يک ابزار ساده و موثر است ، منجر به فراواني کانال هاي بازاريابي مي شود ، پنل اس ام اس و پنل پيامک و پيام کوتاه به بالاي فهرست استراتژي هاي بازاريابي موجود صعود کرده است.

شرکت تک رايان سپهر خاورميانه

09174900129**07137325725


برچسب ها: پنل پیامک , پنل اس ام اس , پیامک صوتی ,
[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 2 دی 1397 ] [ 17:50 ] [ smsreson ]

تاثیر بازاریابی پیامکی در فروش


تاثیر بازاریابی پیامکی در فروش

متن از پنل اس ام اس شیراز

در جوامع امروز ، فروش و بازاریابی تلفن همراه در هردو بازار ( آفلاین ، آنلاین )از رشد پایدار و امیدوار کننده ای

برخوردار است و اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی پیامکی را تقویت میکند و بهترین جایگزین برای تکنیک

های فروش سنتی (آفلاین ) است .

آمار نشان میدهد که فروش تجارت الکترونیک از طریق پنل اس ام اس و پنل پیامک بیشتر از رسانه های سنتی

آنلاین است به طوری که فروش از طریق بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک در سه ماهه سوم سال 2017

به 6/83 میلیارد دلار رسید، به طوری که رشد 13 % را در سه ماهه سوم سال پشت سر گذاشت.

هزینه های تجارت الکترونیک در گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی آنلاین ، در سه ماهه سوم سال

جاری به 7/8 میلیارد دلار بوده است که نشان دهنده افزایش 26 % نسبت به سال گذشته است.

یک روش موثر در استفاده از استراتژی های تلفن همراه در بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی ، ارائه

خدمات و پیشنهادات ویژه از طریق پیام کوتاه و پیامک صوتی است. شرکت ها ، صاحبان مشاغل و کسب وکار

های نوظهور همواره میتوانند با ارسال انبوه پیامک صوتی و پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتریان از تخفیفات

ویژه استفاده کنند به طوری که در هنگام خرید ، پیامک خود را به صندوقدار نشان میدهند تا از تخفیف استفاده

کنند. بازاریابی پیامکی به طور قطع به خرید شخصی محدود نمیشود. پیامک متنی میتواند شامل لینک باشد ،

که به مشتریان اجازه میدهد بطور مستقیم از طریق تلفن همراه به وب سایت مراجعه کند و خرید خودرا انجام

دهد.

* ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** پنل پیامک شیراز *

* نمایندگی پنل پیامک * نمایندگی پنل پیامک شیراز *

علاوه بر این مارک های تجاری وبرندهای معروف میتوانند از این خلاقیت در جذب مشتریان بیشتر و موفقیت

در بازار رقابت استفاده کنند.کمپین های بازاریابی می توانند از لیست پیامکی خود برای مخاطبین خاص و

منحصر بفرد خود کد مخصوص یک محصول یا خدمات ویژه را ارسال کنند تا مخاطب برای ورود به سایت

وخرید از این کد استفاده کند.

بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی یک روش شخصی ساده ، اما بسیار موثر و قدرتمند و برای برقراری ارتباط پایه

و ایجاد تعامل با یک مصرف کننده است. از این رو یک راه فوق العاده برای جذب و ورود بیشتر مشتریان به وب

سایت شما دادن پیشنهادات خاص و ویژه وایجاد انگیزه برای آنهاست.

در اقتصاد رو به رشد تلفن همراه ، برند ها ، مارکهای تجاری ، صاحبان مشاغل و کسب و کاهای نوظهور با در

نظر گرفتن هزینه های جانبی ، باید راههای نو آورانه و موثری را برای ادغام سیستم های مختلف خرید و

حمایت از فروش در سراسر کانال های بازاریابی پیدا کنند.

**رعایت گزینه های زیر درهنگام ایجاد و استفاده از استراتژی بازاریابی پیامکی بسیارمهم است و باید مورد

توجه خاص قرارگیرد**

1* تداوم در نامگذاری

2* سهولت استفاده

3* محتوای سرگرم کننده

4* انگیزه های ویژه

5* اطلاعات ارزشمند

رشد هزینه ها وخرید آنلاین به مراتب بیشتر از فروشگاه های آجر وملات است . تعطیلات بهترین زمان برای

شرکتها ، صاحبان مشاغل ، و کسب وکارهای کوچک است و حکم ویژه ای دارد بنابراین آنها برای بهره برداری

100% و رسیدن به مقاصد خود ، نیازمند روش های زیر هستند :

1* استراتژی های خاص

2* طراحی ساده و گیرا

3* محصولات مختلف

4* محتوای جذاب

5* خدمات ارزشمند و.....

مردم بیشتر توجه خود را بر جاهایی که بیشتر مورد استفاده است قرار میدهند و خرید میکنند ، به همین دلیل

مهم است که امروزه بیش از هرزمان دیگری در تجارت الکترونیک تلفن همراه و رایانه ها با هم کار کنند تا

درآمد را به حداکثر برسانند.

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه پیشتاز درامر خدمات پیامکی باکیفیت وارزان

09164900129**07137325725


[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 1 دی 1397 ] [ 22:09 ] [ smsreson ]

بازاریابی با پنل اس ام اس پل جذب نقدینگی


بازاریابی با پنل اس ام اس پل جذب نقدینگی

پنل اس ام اس

متن از پنل اس ام اس شیراز

با افزایش چشمگیر گوشی های هوشمند ، صنعت بازاریابی وتبلیغات به طور فزاینده ای توجه و بودجه خود را به

سمت بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی معطوف کرده است. با یک نگاه سریع به اعداد وارقام کاملا واضح و

روشن است بازخورد 98 درصدی ه پاسخگویی به پیامک های متنی موجب می شود که خیل عظیم بودجه های

بازاریابی وتبلیغات به سمت استراتژی تلفن همراه و استفاده از پنل پیامک و نمایندگی پنل پیامک روانه شود. در

سال گذشته در مجموع دو بخش تبلیغات و بازاریابی ، مبلغ 6،7 میلیارد دلار هزینه شد و پیش بینی میشود تا

پایان سال 2018 خرده فروشان ، صاحبان مشاغل و بازاریابان ، مبلغی به ارزش 19.8 میلیارد دلار در این صنعت

نوین بازاریابی هزینه کنند.

با این بودجه تبلیغات و بازاریابی که با سرعت چشمگیری در حال گسترش است تحلیلگران انتظار دارند تا سال

2019 ، زمانی که 90% درصد از جمعیت ایالات متحده گوشی هوشمند داشته باشند ، جذب نقدینگی و درآمد

با تلفن همراه به 600 میلیارد دلار درسال برسد. در حال حاضر، سه / چهارم ، صاحبان گوشی هوشمند از تلفن

همراه خود برای ثبت سفارشات و خرید استفاده می کنند.

* پنل پیامک شیراز ** تبلیغات صوتی ** نمایندگی پنل پیامک شیراز *

با توجه به این بازده بالا و مزایای فوق العاده ، جای سوأل دارد که چه تعداد از کسب و کارها از این استراتژی های

بازاریابی تلفن همراه استفاده کرده اند؟ در برابر روندهای تجاری فعلی تلفن همراه ، یک جریان مقاومت در مقابل

این تاکتیک نوین وجود دارد و آن هم در میان مارک های قدیمی و قدیمی تر که حجم عظیمی از فروش آنها

آفلاین بوده و از طریق تبلیغات سنتی انجام میشود . بعضی از آنها با احتمالات خود غرق می شوند و ترجیح می

دهند به آنچه می دانند بچسبند و بعضی هم با مسیر جریان بازار و جامعه هم مسیر میشوند.

بهترین مشاوره برای شرکت ها و کسب و کارهای نوظهور و خرده فروشان که میخواهند ترقی و پیشرفت کنند :

پیام کوتاه ارزان است ، پنل پیامک موثر است ، پنل اس ام اس و اپراتور تبلیغات صوتی برای راه اندازی شغل

وکسب درآمد فوق العاده است ، برای صنعت شما ، پیامک صوتی کلید رونق کارتان است.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09164900129**07137325725


برچسب ها: پنل اس ام اس , پنل پیامک , پنل پیامک شیراز , پنل اس ام اس شیراز ,
[ بازدید : 151 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 28 آذر 1397 ] [ 15:20 ] [ smsreson ]

5 نکته بازاریابی پیامکی از متخصصان گوگل


5 نکته بازاریابی پیامکی از متخصصان گوگل

پنل اس ام اس

متن از پنل اس ام اس شیراز

در جامعه امروز بازار کسب و کار تلفن همراه بسیار پر رونق است ! بیش از نیمی از جهان اکنون دارای یک دستگاه تلفن

همراه هستند و بیش از 90 درصد از مردم از فناوری تلفن همراه استفاده می کنند . این بدان معنی است که

برای بازاریابی پیامکی ، فرصت هایی برای بازاریابان وجود دارد. با این حال ، بسیاری از شرکتها و مارکهای

تجاری استفاده کننده از این استراتژی هنوز درک کامل از طیف وسیعی از تاکتیک های بازاریابی تلفن

همراه موجود و نحوه تعویض گرایش استراتژی های بازاریابی تلفن همراه خود را در چند کانال یا نقاط

تعامل آن را پیدا نکرده اند. این شکاف تمرکز در یادگیری با گوگل ، موجب برگزاری کنفرانس روزانه شد ،

که در آن شرکت کنندگان می توانند با رهبران ایده پرداز در گوگل در مورد فن آوری های جدید و روند

بازاریابی تلفن همراه ارتباط برقرار کنند. در این جلسات چهاگانه در طول روز، نمایندگان

Googleeموضوعات مختلف تبلیغاتی همراه را پوشش میدهند ، تعدادی از راهنمایی های مفید، از جمله

استفاده از برنامه های تلفن همراه و طریقه به حداکثر رساندن سود و بهینه سازی نمایش های تلفن همراه

را در اختیار شرکت کنندگان میگذارند.

5 مورد از مهمترین نکات بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی مورد بحث قرار گرفت:

1* برای مشتریان همیشه همه چیز، وجود دارد.

مدیر تبلیغات و بازاریابی در گوگل ، بازاریابان را تشویق می کند تا وقتی که به بازاریابی تلفن همراه می آیند ، یک

ذهنیت سودآور را ایجاد کند. به عنوان مثال، یک نام تجاری همیشه باید "وجود داشته باشد." به عبارت دیگر،

حضور دائمی شما ، از طریق فن آوری تلفن همراه و بازاریابی دیجیتال برای مصرف کنندگان که می خواهند شما

را در مناسب ترین زمان ها و مناطق جغرافیایی پیدا کنند. یکی از راه های مهم برای دستیابی به این هدف، بازاریابان

برای دریافت درخواست ها و پیشنهادات ، باید مدیریت هزینه ها ، تنظیم بودجه، بهینه سازی قیمت ها را برای

افزایش عملکرد بهتر نظارت مستمر داشته باشند، برای ارائه خدمات و تبلیغات مناسب ، باید کلیه اطلاعات و

جزئیات ، اعم از مکان ، زمان و سایر تحلیل ها را از طریق تلفن همراه در دسترس مشتریان باشد . عملکرد تبلیغات

زمانی بهتر است که شرکت های ارائه دهنده خدمات تبلیغات پیامکی و سرویس پیامرسان در زمان و مکان مناسب

آن را برای شما انجام دهند.

* پنل پیامک شیراز * * تبلیغات صوتی * نمایندگی پنل پیامک شیراز *

2* همه چیز را اندازه گیری کنید.

مدیر تبلیغات گوگل، بر اهمیت کسب اطلاعات و داده ها و تجزیه و تحلیل آنها ، برای درک جنبه های مفید این

اطلاعات و نحوه استفاده از داده ها را برای بهینه سازی تاکتیک های تبلیغاتی تاکید کرد. برگذاری مسابقه پیامکی

، همراه با جوایز و پیشنهادات ویژه برای مشتریان و مخاطبین برای کسب اطلاعات و داده ها و یک عمل هوشمندانه

است که همه گیر شده است. این کمک خواهد کرد که یک درک جامع تر از اینکه چگونه مشتریان را جذب می

شوند داشته باشید.

3* تبادلات را آسان کنید.

مدیر فروش محصولات Google، بر اهمیت تبادل آسان داده در یک برنامه تلفن همراه تأکید کرد. ساده تر این است

که مشتری برای خرید یا ورود اطلاعات خود از طریق یک برنامه پیامکی وارد کند. این برنامه برنامه پیامکی برای

رشد پایگاه داده مشتری و افزایش درآمد موفقیت آمیز است. وی توصیه کرد که بازاریابان برنامه های خود را توسعه

دهند و نظارت بر تحلیل را شروع کنند. اندازهگیری عملکرد برنامه و تنظیمات در صورت لزوم ، مهم است نه فقط

برای کسب درآمد از برنامه ، بلکه برای درک بهتر رفتار مشتری و چگونگی ارتباط بهتر با آنها در آینده.

4* مشتریان خاص را در نظر بگیرید.

مدیر عامل شرکت DoubleClick Search for Google، تاکید کرد: درک این موضوع بسیار مهم است که

مشتریان چگونه درگیر سیستم عامل های مختلف می شوند ، به منظور ارتقاءو بهینه سازی استفاده از پنل پیامک و

پنل اس ام اس ، بازاریابان باید اطمینان حاصل کنند که محصولات ، سیستم عامل های جستجو ، سیستم های

CRM(مدیریت ارتباط با مشتری) و تمام ابزار و سیستم های اضافی یکپارچه سازی می شوند. به این ترتیب ،

شرکتها میتوانند درک کامل تری از نیازها ، خواسته ها و عادت های مصرف کننده خود کسب کنند. از مهمترین

نکات ایجاد استراتژی پیامکی فراهم آوردن ابزارهایی جهت ایجاد تعامل و ارتباط موثر با مشتری در هر سطح معامله

است.

5* از تبلیغات موبایلی استفاده کنید.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه دارای مجهزترین و پیشرفته ترین سامانه پیامکی ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی ارائه

دهنده : پیامک صوتی ، تبلیغات فیس بوک ، نمایندگی پیامک ، اپراتورتبلیغات صوتی و سایت های تبلیغاتی تلفن

همراه آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات پیامکی در سراسر ایران همیشه سرفراز به شما دعزیزان است. شما

میتوانید برای آشنایی با خدمات و محصولات ما به منظور ارائه مناسب خدمات و تبلیغات به مصرف کنندگان خودتان

با ماتماس بگیرید یا از طریق وبگاه زیر با ما درارتباط باشید.

SMSRESON.INFO

*071373257285**09164900129*


برچسب ها: پنل اس ام اس , پنل پیامک , پنل پیامک شیراز ,
[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 26 آذر 1397 ] [ 13:27 ] [ smsreson ]

بازاریابی پیامکی اهرم جذب پول


بازاریابی پیامکی اهرم جذب پول

متن از پنل اس ام اس شیراز

استراتژی های بازاریابی پیامکی و تبلیغات اس ام اسی که برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار می گیرند ،

می توانند در بخش غیر دولتی و خیریه بسیار موثر باشند. بلایای طبیعی و دیگر شرایط اضطراری نیازمند ارسال

و دریافت پیام اخطار سریع و فوری است ، به همین دلیل سازمان های خیریه و سازمان های امداد رسان در

سراسر جهان قدرت سیگنال های پیام کوتاه را برای ایجاد آگاهی ، اطلاع رسانی و کمک های نقدی افزایش

می دهند.

* پنل اس ام اس * * پنل پیامک * نمایندگی پنل پیامک *

در اوایل سال جاری ، برای پوشش خبری یک مسابقه ماراتن از یک استراتژی تبلیغاتی ساده تلفن همراه

استفاده شد، آنها با پیامک متنی ه الهام بخش ، ورزشکاران را برای شرکت در مسابقه آماده کردند و پی بردند

کسانی که از این روش تبلیغات استفاده کرده اند در نهایت 50٪ نسبت به دیگران افزایش درآمدداشته اند.

ارسال پیام های غیر رسمی به ورزشکاران و تماشاگران جهت اشتراک گذاشتن نیازمندی ها و شرکت آنها در

جمع آوری کمک های نقدی بطور یکسان اثر گذار است.

یکی دیگر از برنامه های کاربردی محبوب ، روند فروش تلفن همراه برای مقاصد خیرخواهانه توسط یک سازمان

در طول زلزله سال 2010 به دست آمد. این سازمان یک برنامه کمک رسانی پیامکی را راه اندازی کرد که به

شدت توسط دولت وقت و رسانه های اجتماعی ترویج شد. بر اساس گزارشی که پس از درخواست تجدید نظر از

اینترنت انجام شد ، نیمی از اهدا کنندگان به تشویق دوستان و خانواده خود کمک کردند و 76 % از این افراد با

شرکت در برنامه کمک ر سانی پیامکی مبالغ خود را اهدا کردند. بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی یک

استراتژی تجاری برای بهبود و ارتقا در کسب و کار و رشد موقعیت شغلی است.

* پنل پیامک شیراز * * اپراتور تبلیغاتی صوتی * * پیامک صوتی *

اما چرا راه حل های بازاریابی تلفن همراه برای جمع آوری پول مؤثر است؟ بخشی از آن، فرآیند پرداختی است

که برای مردم جذاب است. با اهدای پول از طریق پیامک به جای کارت اعتباری، بدون هیچ زحمتی معامله به

مراتب راحت تر است، با کمترین احتمال تقلب و کمترین استرس. مردم تمایل دارند که هزینه های پیامکی را

به عنوان پولی که نقدا خرج می کنند، در نظر بگیرند، راحتی در ارسال پیام کمک رسان مناسب برای افراد

سخاوتمند است که احساس می کنند بهتر است ناشناس وگمنام بمانند.

* نمایندگی پیامک * * نمایندگی پنل پیامک شیراز * * تبلیغات صوتی *

دانستن زمان مناسب برای درخواست مشارکت مردمی و موفقیت درکمپین ، بسیار مهم است. با توجه به آمار

اخیر، جمعه ها و روزهای تعطیل بیشترین بازخورد را در هفته دارند ، همچنین مهم است که با کاربران ارتباط

برقرار کنید و به آنها را به طور منظم در مورد کار خیرخواهانه اطلاع درسانی کنید تا بتوانند مطلع شوند . با در

نظر گرفتن راهکارهای موفقیت تلفن همراه برای سرمایه گذاری های کوچک و سازگاری با جذب سرمایه

می توانید نتایج بهتر را کسب کنید.

*پس همین حالا با ما تماس بگیرید*

*07137325725**09164900129*

* شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه *


برچسب ها: پنل پیامک , پنل اس ام اس , پیامک صوتی , پنل اس ام اس شیراز ,
[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 22 آذر 1397 ] [ 15:06 ] [ smsreson ]

تبلیغات موثر با گوشی های هوشمند


تبلیغات موثر با گوشی های هوشمند

پنل اس ام اس

متن از پنل اس ام اس شیراز

انتظار می رود که این راه حل های تبلیغات و بازاریابی تلفن همراه به بازار سهام راه پیدا کند ، چرا که شرکت ها و موسسات به مزایای تجارت

الکترونیک تلفن پی برده اند . داده های جدید نشان می دهد که 75 % خریداران در سال 2016 از طریق گوشی های هوشمند یا رایانه

شخصی بیشترین کارها و خریدشان را انجام داده اند.

*پنل اس ام اس ** پنل پیامک ** نمایندگی پنل پیامک *

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 59 % از کاربران گوشی های هوشمند حداقل 3 تا 5 خرید را با دستگاه خود انجام داده اند. نتیجه

گیری شده است که ، دستگاه های تلفن همراه برای تجارت در تعطیلات به عنوان یک ابزار تحقیق و خرید مورد استفاده قرار میگیرد.

این گزارش همچنین دریافت که:

41 % گفتند: که در سال بین 1 تا 99 دلار صرفه جویی می کنند.

23 % گفتند: که در سال از طریق دستگاه تلفن همراه بین 100 تا 249 دلار صرف می کنند.

25% گفتند: که طی شش ماه گذشته بین 15 تا 20 خرید را با تلفن همراه خود کرده اند.

83 % گفتند: که قصد دارند تحقیق و بررسی محصولات را با استفاده از دستگاه تلفن همراه انجام دهند.

75 % می گویند: که خواندن بررسی محصولات در یک دستگاه تلفن همراه خواهد بود.

* اپراتور تبلیغات صوتی ** تبلیغات صوتی ** پنل پیامک شیراز *

دلایل این افزایش در تجارت تلفن همراه واضح است. استفاده از گوشی های هوشمند در طول چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است و

خریداران به سهولت معامله ارائه شده توسط دستگاه ها و امنیت یک مسیر الکترونیکی برای هر بخشی از خرید اشاره می کنند. افزایش اخیر

در تکنولوژی تکمیلی، از حصارهای جغرافیایی تا برنامه های موبایل، به صنعت تبلیغاتی تلفن همراه کمک می کند که از این طریق رونق قابل

توجهی صورت میگیرد.

* پیامک صوتی ** نمایندگی پنل پیامک شیراز ** تبلیغات پیامکی *

البته، برای بعضی از کسب و کارها کارآمدتر از دیگران است. از طریق دستگاه های تلفن همراه با شیوه های مختلف بخش عمده ای از کسب و

کار تولید تحت تاثیر قرار می گیرند،کتاب ها، موسیقی، ویدئو و بلیط کنسرت ، لوازم الکترونیکی مصرفی و سلامتی و زیبایی نیز از رونق گوشی

های هوشمند بهره می برند.

آنچه که برای همه تجارت ها روشن است، این واقعیت است که تجارت تلفن همراه قابل استفاده است ، تجارت الکترونیک به طور مستقیم

مشتری را در سطح شخصی درگیر می کند و می تواند مستقیم به سمت یک پلت فرم پرداخت آسان برای استفاده هدایت کند.

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه ارائه دهنده بهترین و خدمات پیامکی ارزان و باکیفیت

071373257258**09164900129


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 20 آذر 1397 ] [ 19:47 ] [ smsreson ]

ناوهای آمریکایی ، ۲۴ ساعته ، توسط پهپادهای نداجا ، رصد میشوند.


ناوهای آمریکایی ، ۲۴ ساعته ، توسط پهپادهای نداجا ، رصد میشوند.

دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، با حضور در برنامه "نگاه یک‌" شبکه اول‌سیما طی سخنانی اظهار داشت: پیشنه ساخت ناوشکن‌هایی مانند "سهند" به تدبیر تاریخی رهبر انقلاب مبنی بر ساخت ناوشکن هایی با توان حمل بالگرد و شلیک موشک بر می‌گردد. با این تدبیر رهبر انقلاب همه حوزه های علمی در سطح ملی به تکاپو افتادند تا چنین آرایه ای از صنعت دفاعی به وجود آید.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش و‌نیروهای مسلح از همان اول انقلاب زیر بار تحریم‌ها قرار گرفتند و‌ حتی یک‌ موشک ساده هم در اختیار نداشتیم. اما امروز روی عرصه یک شناور بسیار پیچیده نشستیم و با مردم صحبت می‌کنیم. اگر‌ کشوری می‌خواهد نیروی دریایی داشته باشد باید بداند از بیرون چیزی در اختیار او‌ نمی‌گذارند.

دریادار خانزادی با اشاره به خرید تسلیحات از سوی برخی کشورهای منطقه تصریح کرد: این کشورها به شدت به بیرون وابسته بوده و دارای امنیت وابسته و‌ جزر و‌ مدی هستند. ما نمی‌‌توانیم امنیت و‌منافع کشورمان در دریا را به اراده دیگران گره بزنیم. سطح تجهیزات ساخت ما با سطح فناوری دنیا تفاوتی ندارد. امروز‌ ساخت ناوشکن هایی مانند سهند برای ما بسیار ساده شده و این شناور نسل‌جدیدی از گیربکس‌ها و سامانه های هدایت را در اختیار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: مهمترین پیام رونمایی از ناوشکن سهند عبور از خط تحریم‌ها است. کشوری که تجهیزات دفاعی را خودش تامین‌ می‌کند، دارای یک‌ امنیت پایدار است. ما بلافاصله بعد از ناوشکن "جماران" شاهد رونمایی از ناوشکن "دماوند" بودیم و "سهند" سومین محصول از ناوشکن‌های کلاس موج است. ما تعداد زیادی از‌ این ناوشکن‌ها را با توجه به وسعت سواحل‌مان در دست ساخت داریم‌ که در آینده خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید.

دریادار خانزادی درباره ناوشکن "دنا" گفت: ناوشکن "سهند" پنجمین عضو خانوداه ناوشکن‌های کلاس موج بود و سومین عضو این خانواده ناو شکن دنا است که در آینده از آن رونمایی می‌شود.

فرمانده نیروی‌دریایی ارتش درباره سامانه "کمند" عنوان کرد: بیشتر ناوشکن های بزرگ دنیا مجهز به مسلسل های خودکار دوربرد هستند که تا فاصله 4 کیلومتری می‌تواند اهداف را نابود کند. سامانه کمند می‌تواند اهداف را در فاصله 4 کیلومتری با شلیک 4 تا 7 هزار گلوله منهدم کند و توانایی مقابله با انواع موشک‌های کروز را دارد. ساختار مهمات این سامانه از فناوری بسیار بالایی برخوردار است که اجازه چنین نواخت تیری را به ما می‌دهد.

وی درباره مراحل ساخت ناوهای "شیراز و خلیج فارس" مطرح کرد: کار طراحی ناو آموزشی خلیج فارس به طور کامل تمام شده و ناو شیراز هم یک ناو برای ماموریت‌های خاص است که برای اولین بار نیروی دریایی به آن دست می‌یابد.

دریادار خانزادی با بیان اینکه زیر دریایی یک‌سلاح آفندی است گفت: زیردریایی های غدیر زیردریایی های بسیار چابک و‌مناسب برای خلیج فارس هستند. البته اگر آمریکایی ترتیبات امنیتی منطقه را بر هم‌نزنند خلیج فارس یکی از امن‌ترین مناطق دنیا است. زیردریایی های "غدیر" از نوع زیر دریایی گشتی است که توان حمل اژدر و سایر تسلیحات را دارد. این زیردریایی قابلیت کف نشینی در عمق 200 متری را دارد و می‌تواند از همان عمق سلاح خود را شلیک کند. زیردریایی " فاتح" که یک زیردریایی تاکتیکی است در حال طی کردن مراحل آزمایشات دریایی است. فاتح دارای ظرفیت‌های دفاعی است که سعی می‌کنیم خیلی از آنها نام نبریم تا قابلیت غافلگیری آن حفظ شود. می تواند از اعماق دریا کار هایی انجام دهد که دشمن تصور آن را نمی‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در باره اشراف نداجا به تنگه هرمز گفت: اشراف به تنگه هرمز کار روز‌مره ما است. از زمانیکه دشمن از بنادر خود جدا می شود تا زمانیکه وارد منطقه ما می‌شوند زیر چشمان بیدار و تیز بین فرزندان این کشور هستند. ما حتی گفت و گوهای آنها را به صورت لحظه به لحظه رصد می‌کنیم. پرنده‌های بدون سرنشین ما به صورت شبانه‌روزی بالای سر دشمن قرار دارند و ما آنها را رصد می‌کنیم.

دریادار خانزادی با بیان اینکه "ترامپ" اطلاع دقیقی از گسترش نیروی دریایی این کشور در منطقه ندارد، گفت: بیش از 6 ماه است که آمریکایی‌ها حضور معنا‌داری در منطقه ندارند و این به سبب اقدامات نیروهای دریایی سپاه و ارتش است. اقدامت ما در دریا نسبت به قبل سختگیرانه تر شده، اگر آنها حضورشان در منطقه را بیشتر کنند طعم این اقدامات را خواهند چشید.

وی درباره همکاری نیروهای دریایی ارتش و سپاه گفت: طرح‌های ما و سپاه به صورت کاملا مشخص وجود دارد. نیروهای دریایی ارتش و سپاه ید واحده هستند و در تمام رده های تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داریم تا امنیت مناطق دریایی تحت حاکمیت ایران را تامین کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره مقابله با دزدی‌های دریایی خلیج عدن اظهار داشت: چطور ممکن است یک‌دزد دریایی 700 مایل از ساحل فاصله بگیرد و یک کشتی بزرگ را برباید. معلوم است از این دزدان پشتیبانی می‌شود. برای مهار کردن این دزدی ها باید سواحلی که محروم هستند را مدیریت کرد. غربی‌ها مدعی حقوق بشر هستند باید این کار را انجام دهند. حدود 10 سال است که دزدی دریایی در خلیج عدن رواج‌پیدا کرده ما در آنجا حاضر شدیم و تاکنون بالغ بر 58 ناوگروه به این منطقه اعزام کردیم. در هر ماموریت چندین مرتبه با دزدان دریایی درگیر شدیم. این اقدامات همچنان ادامه دارد و در این فضا نیروی دریایی هند احساس کرد اگر این موضوع ادامه پیدا کند، هزینه‌های دریانوردی افزایش پیدا می‌کند؛ لذا اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی اقیانوس هند را ایجاد کرد.

وی‌ ادامه داد: با حضور نیروی دریایی ارتش در این اجلاس پای آمریکایی‌ها را از این اجلاس قطع کردیم. تا زمانیکه ما هستیم اجازه بازگشت آنها را نخواهیم داد. طی ماههای آینده اجلاس کمیته امنیت دریایی این اجلاس در بندر عباس برگزار می‌شود. کشورهای منطقه با حساسیت این موضوع را دنبال می‌کنند. در قالب این اجلاس در نظر داریم در نیمه اول سال آینده رزمایش مشترکی در این حوزه برگزار کنیم.

دریادار خانزادی با بیان اینکه نیروی دریایی یک‌نیروی بین‌المللی است، عنوان کرد: دریانوردی با شناورهای نظامی به خودی خود قدرت آفرین است. امروز بین نیروی دریایی ایران و ایتالیا روابط خوبی وجود دارد و در آینده یک ناوگروه از ارتش به ایتالیا سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه پیشرفته‌ترین سطح فناوری مربوط به زیردریایی و ناوشکن است، گفت: موتورهایی که روی این شناورها نصب شده موتورهای بسیار پیشرفته و‌ بومی است و ما امروز دارای دانش و فناوری بالای ساخت تجهیزات دریایی هستیم.

دریادار خانزادی با اشاره به توسعه سواحل مکران اظهار داشت: اتفاق مهمی که‌باید در این منطقه بیافتد، احیای تمدن دریایی در سواحل مکران است. استقرار نیروی دریایی در این منطقه به تقویت کانون های تمدن دریایی کمک‌می‌کند. برای توسعه سواحل مکران هم ظرفیت‌های حکومتی نیاز است و‌هم ظرفیت‌های خصوصی نیاز است. رهبر انقلاب مرتبا از ما درباره توسعه سواحل مکران سوال می پرسند و از ما گزارش می‌خواهند. امروز طرح‌های یکپارچه‌ای برای توسعه این سواحل وجود دارد که دولت به خوبی در حال انجام آن است. امروز شرایط سواحل مکران نسبت به قبل بسیار بهتر شده است و مردم در کنار نیروهای مسلح در حال تلاش برای تغییر چهره این مناطق هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به وضعیت نیروی دریای در دریای خزر تصریح کرد: ما در دریای خزر در طول تاریخ امکان دریانوردی تجاری نداشتیم اما امروز امکان ساخت شناورهای نظامی را داریم تا امنیت را در این منطقه بر قرار کنیم. موضوع خاصی در رابطه با امنیت در دریای خزر نداریم جز شیطنت بیگانگان که اجازه ورود آنها را به این منطقه نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: کلید حرکت نیروی دریایی نیروی انسانی است که باید با استفاده از این نیرو امنیت را در دریا برقرار کند. ساخت تجهیزات به روز‌ در کنار نیروی انسانی کار آمد می تواند یک‌غافلگیری برای دشمن باشد و نیروی انسانی ما متکی به آموزه‌های دینی و انقلابی است که در ترکیب با تجهیزات پیشرفته همان خواست رهبر انقلاب را محقق می‌کند که پای آن ایستاده‌ایم.


[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 19 آذر 1397 ] [ 16:35 ] [ smsreson ]

چرا نرخ دلار پایین آمد اما اجناس ارزان نشد؟


چرا نرخ دلار پایین آمد اما اجناس ارزان نشد؟

عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: روزی که دلار جهشی بالا رفت، کالاها از قبل در صنوف موجود بود و لحظه‌ای قیمت کالا افزایش یافت اما حال که کاهش قیمت ارز را شاهد هستیم ولی کاهش قیمت‌ها محسوس نیست چون نظارت به‌درستی انجام نمی‌شود.

محمد رضا کلامی مدیر کل تنظیم بازار وزارت صنعت درباره نظارت بر قیمت‌ها گفت: درباره قیمت‌ها باید شفاف‌سازی صورت گیرد بنابراین باید توجه داشت که در مؤلفه‌ها همگی دست به دست هم بدهیم تا آشفتگی از بازار دور شود اما به‌واسطه تلاطم ارزی برخی سعی دارند کالایی را که در اختیار دارند در این آشفتگی به بالاترین قیمت به‌فروش برسانند و کالا را در این زمان صادر کنند.


با صادرات قیمت برخی اقلام مثل گوجه‌فرنگی شاید به‌نفع تولیدکننده هم باشد که با این احتساب هزینه‌های دیگر نیز تا رب گوجه به دست مشتری برسد افزوده می‌شود.


او افزود: بازار رقابتی تا زمانی که تقاضای متورمی به آن ورود نکند حمایت از مصرف‌کننده را محقق می‌کند اما با ورود صادرات تعادل تقاضا و عرضه به هم می‌خورد. ستاد تنظیم بازار در کالاهای اساسی و ضروری مردم مثل برنج و روغن خروج این کالاها را از کشور ممنوع و قیمت قابل تحمل برای مصرف‌کننده داخلی را مشخص کرده است.
کلامی گفت: در همه دنیا مهمترین رکن که حقوق مصرف‌کننده را حمایت می‌کند تشکل‌ها و ان‌جی‌اوها هستند و ما به‌عنوان ستاد تنظیم بازار قیمت تولید را مشخص کرده‌ایم پس باید تلاش کنیم تشکل‌های مردم‌نهاد عملکرد واحدهای تولید را به مردم نشان دهند تا گرانفروش‌ها مشخص شوند.


او گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد زیر نظر سازمان حمایت هستند و در ستاد تنظیم بازار عضو هستند بنابراین برای خدمت به مردم باید تخلفات را به گوش مردم برسانند.


علی عوض‌پور دبیرکل اتاق اصناف با حضور در برنامه تیتر امشب گفت: با توجه به اینکه تولید آمادگی افزایش نرخ ارز را نداشت و سیاست‌های پولی برای واحدهای تولیدی مشخص نبود نمی‌توانستند قیمت‌های واقعی را مشخص کنند اما با ارائه و مشخص شدن سیاست‌های پولی بازار به ثبات خواهد رسید.


واحدهای صنفی آخرین حلقه توزیع و عرضه کالا هستند ولی کالایی که در اختیار واحد صنفی قرار داده می‌شود بر اساس قوانین سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده به‌فروش می‌رسد.


عوض‌پور گفت: کالاها در چند گروه کالایی عرضه می‌شود و واحدهای صنفی هیچ نقشی در قیمت‌گذاری کالا ندارند بلکه شبکه توزیع بر اساس قیمت درج‌شده کالا را به‌فروش می‌رساند. آمار و ارقام نشان می‌دهد که سهم گرانفروشی در برخی کالاها در هفت‌ماهه امسال کم بوده است.


او گفت: ما منکر افزایش قیمت کالاها متأثر از قیمت دلار نیستیم، با افزایش قیمت دلار قیمت کالاها نیز به‌صورت پلکانی افزایش یافت ولی این‌که گفته می‌شود یک‌شبه قیمت‌ها دوبرابر شد درست نیست.


او افزود: کسی منکر این نیست که واحد صنفی باید سرمایه در گردش داشته باشد ولی واحدهای تولیدی که انبار داشتند و عمده‌فروش‌ها بر اساس سامانه‌ای که در واحدهای نظارتی وجود دارد افزایش قیمت‌ها بیشتر با نظارت بوده است.


عوض‌پور گفت: وقتی ثبات در قیمت ارز رخ داده در نظارت بر قیمت‌ها نیز باید ریشه‌یابی و کارشناسی به‌خوبی انجام شود. در رابطه با خیلی از کالاها در تأمین و توزیع مشکل داریم مثل تلفن همراه که ارتباط مستقیم با نرخ ارز دارد و به‌صورت صددرصد وارداتی است آمارها نشان می‌دهد وقتی این‌گونه کالاها چند ماه در گمرک می‌ماند افزایش قیمت خواهد داشت بنابراین با تسهیل در قوانین ثبت سفارش کالا شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم بود.
او افزود: صندوق‌های مکانیزه فروش در سال‌های قبل مطرح شد و اصناف در سال 93 این امر را به دولت پیشنهاد داد اما با توجه به نبود مکانیزم، صندوق مکانیزه راه‌اندازی نشد.


محمد محمدی عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دیگر مهمان برنامه گفت: ما به‌عنوان تشکل مردمی مسئول هستیم و باید از حقوق مردم دفاع کنیم.


او با گلایه از اتاق اصناف و ستاد تنظیم بازار گفت: روزی که دلار جهشی بالا رفت، کالاها از قبل در صنوف موجود بود و لحظه‌ای قیمت کالا افزایش یافت اما حال که کاهش قیمت ارز را شاهد هستیم کاهش قیمت‌ها یا دیده نمی‌شود یا محسوس نیست چون نظارت به‌درستی انجام نمی‌شود.


او افزود: در انبارها کالاها موجود بود ولی با افزایش قیمت دلار و ارز همان کالای خرید قبل با توجه به افزایش قیمت دلار افزایش یافت که اتاق اصناف باید پاسخگو باشد.


محمدی گفت: ما نوسانات و افزایش قیمت‌ها را قبول داریم اما ستاد تنظیم وظیفه تدبیر بازار را به‌عهده دارد و باید افزایش قیمت را کنترل کند چراکه ستاد تنظیم بازار وظیفه قیمت‌گذاری دارد. گوشت جزو کالاهای گروه یک است که ستاد تنظیم بازار وظیفه دارد قیمت را کنترل کند نه اینکه برای گوشت وارداتی قیمت‌گذاری کند. وقتی گفته می‌شود در تمام دنیا اقتصاد کشورها به‌این‌گونه است قانع‌کننده نیست بلکه باید قیمت‌ها به‌گونه‌ای باشد که مردم قانع شوند.


محمدی با انتقاد از نبود نظارت بر بازار گفت: در اکثر کشورها تشکل‌ها را در جلسات شرکت می‌دهند و از تشکل‌ها در تنظیم بازار حمایت می‌شود و ما از دولت انتظار داریم که از ما در جلسات دعوت کند.
محمد علی اسفنانی معاون سازمان تعزیرات حکومتی در ارتباط تلفنی درباره نظارت بازار گفت: واقعیت امر این است که با افزایش قیمت دلار شاهد افزایش قیمت بسیاری از کالاها بودیم اما این‌که چرا با کاهش قیمت ارز کاهش قیمت‌ها محسوس نبود باید علل و ریشه به‌صورت کارشناسی بررسی شود و به‌صورت مصداقی بیان شود.
او گفت: سازمان تعزیرات در جایی که تخلف صورت گرفته برخورد کرده است و در برخی موارد برخوردها بازدارنده بوده است، مثلاً قیمت محصولات لبنی با برخورد و نظارت سازمان تعزیرات با کاهش مواجه شده است.
او گفت: در توزیع نیز تخلفات هست و سازمان تعزیرات تخلفات در شبکه توزیع کالا را نیز رصد می‌کند.
سعید باستانی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در ارتباط تلفنی گفت: ما در سال‌های گذشته سه بار جهش ارزی داشتیم بنابراین تا سامانه جامع الکترونیک را که قابل رصد باشد نداشته باشیم نمی‌توانیم قیمت‌ها را به‌صورت واقعی رصد کنیم. مانع اصلی در این راه‌ها مقاومت صنوف و نداشتن اعتماد دولت‌ها به این سامانه است.
او افزود: شهریور امسال سامانه‌ای رونمایی شد اما این سامانه جامع و کارآمد نیست. سامانه جامع تجارت الکترونیک قیمت‌گذاری‌ها را کنترل می‌کند اما با نبود این سامانه با افزایش نرخ ارز بازار عرضه و تقاضا به هم خورد و شبکه توزیع پنهان شد اما اصناف توانایی نظارت بر قیمت‌ها را ندارند چون تعداد بازرس‌ها کافی نیست.


[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 18 آذر 1397 ] [ 12:13 ] [ smsreson ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]