جمع آوری داده ها


جمع آوری داده ها

جمع آوری و استفاده از داده های مشتریانتان

با مجموعه داده های مبتنی بر کلمه کلیدی و کارت ویزیت الکترونیک، شما می توانید اطلاعات بیشتری از مشترکین خود دریافت نموده و از آن ها برای هدفمندنمودن پیام های خود استفاده کنید.

این برنامه را می توان بر اساس کلمات کلیدی خود برای جمع آوری یک یا چند فیلد سفارشی پیش فرض زیر فعال کرد:

نام، نام خانوادگی مخاطب، ایمیل تماس و غیره.

شما میتوانید در پنل اس ام شیراز در قسمت امکانات پیشرفته این خصوصیات را با دقت نظر کامل تنظیم نمایید.

پنل اس ام اس شیراز

اگر تصمیم به ایجاد زمینه های سفارشی اضافی در حساب کاربری خود داشته باشید، هنگام تنظیم مجموعه داده ها به عنوان گزینه های زیر فیلدهای پیش فرض نمایش داده می شود.

هنگامی که مشترکین به درخواست داده های مجموعه داده ها از طریق پیامک پاسخ می دهند، ورودی آنها با شماره تلفن همراه آنها مرتبط است و در پایگاه داده ایمن ذخیره می شود. شما می توانید به این اطلاعات را در هر زمان دسترسی پیدا کنید و آنها را صادر کنید و همچنین از آن برای شخصی سازی / سفارشی کردن و ارسال پیامک انبوه وپیامک صوتی با صدای خودتان و همچنین پیام هایی که به طور جداگانه با نام هر یک از مشترکین ارسال مینمایید استفاده کنید.


[ بازدید : 142 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 31 تير 1397 ] [ 13:58 ] [ smsreson ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]